اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كولر آبی بهترین فیلتر رفع غبارآلودگی هوا


كولرهای آبی به دلیل داشتن پوشال و رطوبت هوا را سالم‌تر وارد منازل كرده و بهترین فیلتر برای رفع غبارآلودگی هوا هستند.

دكتر سیدحسن امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی ضمن بیان این مطلب، گفت: در شرایط غبار آلودگی هوا بهترین وسیله‌ای كه می‌تواند به تلطیف هوا كمك كرده و هوای سالم‌تری به منازل وارد كند كولرهای آبی است، البته باید قسمتی از منزل را نیز به سمت هوای بیرون بازگذاشت تا هوا در رفت و آمد گردش باشد.

وی افزود: در شرایط شدت گرد و غبار آلودگی هوا توصیه می‌كنیم افراد به ضرورت از منزل خارج شوند و پنجره‌های منزل را هم كیپ نگه دارند. وی با پرهیز كردن افراد از ورزش‌های سنگین در هوای غبارآلود، اظهار داشت: در صورت لزوم،افراد فقط در فضای بسته‌ای كه غبار آن خارج شده ورزش سنگین انجام دهند.

وی به بیماران قلبی و ریوی نیز توصیه كرد از حضور در هوای غبارآلود خودداری كنند و گفت: ساعت ورود و افزایش میزان ریزگردها در هوا به صورت دقیق مشخص نیست و بستگی به میزان باد و دوره ورود این ریزگردها به كشور دارد ولی در شرایط اول صبح و غروب ظاهراً ریز گردها در هوا كمتر دیده می‌شوند.

وی در خاتمه فصل تابستان را فصل بازی و اوقات فراغت كودكان دانست و از پدران و مادران خواست مراقب شرایط تنفسی فرزندان خود در شرایط غبارآلودگی هوا به خصوص در مناطق غرب و جنوب غربی كشور باشند.

منبع : Salamatnews.com
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
تولید فیلتر هوا - دستگاه تولید فیلتر هوا فیلتر سازان غدیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رفع فیلتر فیس بوک صحت ندارد


دبیر كارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: تصمیمی برای رفع فیلترینگ "فیس بوك " اتخاذ نشده است.