اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كوفی عنان راهی تهران شد


كوفی عنان به منظور دیدار و گفت‌و‌گو با مقامات كشورمان دقایقی پیش دمشق را به قصد تهران ترك كرد.

خبرگزاری ایسنا: كوفی عنان به منظور دیدار و گفت‌و‌گو با مقامات كشورمان دقایقی پیش دمشق را به قصد تهران ترك كرد.



 قرار است نماینده سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه در این سفر با مقامات كشورمان دیدار و درباره حل بحران سوریه گفت‌و‌گو و تبادل نظر كند.

 او پیش از این در مصاحبه‌ای با روزنامه لوموند تاكید كرده بود كه حضور ایران برای حل بحران سوریه ضروری است و این بخشی از راه حل بحران سوریه است.       


ویدیو مرتبط :
دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با کوفی عنان(بهمن ۹۲)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لوکا برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی تهران شد



 

لوکا برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی تهران شد

 

سرمربی سابق سپاهان جای حمید استیلی روی نیمکت پرسپولیس را گرفت.

به گزارش جام نیوز، در جلسه امروز مدیران باشگاه پرسپولیس، لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان انتخاب شد و از فردا تمرینات این تیم را زیر نظر می گیرد.

بوناچیچ کروات که فصل جدید را با تیم سپاهان شروع کرده بود، پس از شکست سنگین 3- صفر مقابل مس کرمان از کار برکنار شد. لوکا امشب وارد تهران می شود و پس از عقد قرارداد از فردا کار خود را با این تیم شروع می کند. بوناچیچ در فصل 87 هم کاندید مربیگری این تیم بود، اما در نهایت وینگادا پرتغالی انتخاب شد.

مدیر برنامه‌های لوکا که یک ایرانی است این خبر را تایید کرد. البته لوکا هنوز قرارداد رسمی‌اش را با پرسپولیس امضا نکرده است. اگر به هر دلیلی او قراردادش را امضا نکند، تاپ مولر، بلاژویچ و یک مربی صرب در لیست مربیان مورد نظر باشگاه پرسپولیس هستند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهند با لوکا قراردادی برای نیم فصل دوم لیگ برتر ببندند و هنوز برای سپردن تیم خود به این مربی در فصل آینده مطمئن نیستند. همچنین در جلسه‌ای که امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته‌اند، علی پروین از ادامه حضور عاشوری روی نیمکت پرسپولیس حمایت کرده و به او گفته تلاش می‌کند تا هر کسی سرمربی پرسپولیس شد، عاشوری هم به عنوان دستیار او کار کند.