اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كمین شیطانی پسران جوان برای شكار دختران پولدار



كمین شیطانی پسران جوان برای شكار دختران پولدار

سه پسر جوان كه متهم هستند بعد از دزدیدن دختران پولدار به آنها تعرض و اموالشان را سرقت كرده‌اند در دادگاه كیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر محاكمه شدند.

حوادث - به گزارش جوان، متهمان بسیاری در محاكم كیفری به اتهام رابطه نامشروع، تجاوز به عنف و به طور كلی جرائم منافی عفت پای میز محاكمه می‌روند. بسیاری از این متهمان بر اساس اوراق پرونده به حبس، تحمل شلاق و اعدام محكوم می‌شوند و رأی اعدام هم درباره بسیاری از این مجرمان اجرا شده است.

به رغم هشدارهای بسیاری كه از سوی پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان داده می‌شود، بسیاری هنوز اصرار به ارتكاب اعمال مجرمانه دارند.

سه متهمی كه چند روز قبل در دادگاه كیفری استان البرز پای میز محاكمه رفتند، نمونه‌ای از این مجرمان هستند و انتظار می‌رود كه دستگاه قضایی با قاطعیت با آنها برخورد كند.

سحرگاه نهم تیرماه سال ۹۰ دختر جوانی به نام شیوا-۲۱ ساله همراه خانواده‌اش به كلانتری ۱۵۴ چیتگر رفت و پلیس را از ماجرای سیاهی با خبر كرد.

او با جملاتی بریده گفت از سوی سه پسر جوان ربوده و مورد آزار جنسی قرار گرفته است. شیوا توضیح داد: ساعت ۱۰ و نیم شب با خودروی ویتارای مادرم به میدان معلم كرج رفتم تا دارو بخرم.

وقتی كنار خیابان توقف كردم و خواستم از ماشین پیاده شوم، ناگهان دو پسر جوان وارد ماشینم شدند.

یكی از آنها به صورتم گاز اشك‌آور زد و بعد با كمك دوستش به سرعت مرا به صندلی عقب كشیدند.

بعد هم با شالی كه سرم بود دست‌هایم را بستند. یكی از آنها هم خودش را به پشت فرمان رساند و حركت كرد.

حدود نیم ساعت بعد مرا به ساختمانی بردند كه نشانی آن را نمی‌دانم. بعد هر دو نفر مرا مورد آزار قرار دادند.

چند ساعت بعد چشم‌هایم را بستند و دوباره مرا سوار ماشین كردند. بعد هم در اتوبان تهران-كرج نزدیكی پل كلاك و در یك كوچه تاریك مرا از ماشین به بیرون پرتاب كردند و از محل گریختند.

دختر جوان ادامه داد: كنار جاده از خودروهای عبوری كمك خواستم اما كسی حاضر نشد به من كمك كند.

با بدنی زخمی حدود نیم ساعت پیاده حركت كردم تا اینكه به پمپ بنزین ورد رسیدم. از آنجا با خانواده‌ام تماس گرفتم و مادرم همراه برادر و دایی‌ام به كمك من آمدند.

بعد از آن به كلانتری مهرویلا كه خانه‌مان آنجاست، رفتیم. مأموران به ما گفتند به شكایت ما رسیدگی نمی‌كنند و باید به كلانتری محلی برویم كه مرا در آنجا از ماشین بیرون انداخته‌اند. با وضعیتی كه داشتم مجبور شدم به كلانتری ۳۴ گرم دره برویم اما مأموران آنجا هم گفتند به شكایت من رسیدگی نمی‌كنند و باید در كلانتری ۱۵۴ چیتگر طرح شكایت كنم. هیچ كس وضعیت مرا درك نمی‌كند.

دختر جوان ادامه داد: دو متهم خودروی ویتارای مادرم، یك گوشی تلفن همراه، كیف دستی، گوشواره‌های طلا و ۵۰ هزارتومان پولی را كه همراه بود، سرقت كردند.

مادر شیوا هم به پلیس گفت: ساعت ۱۰ونیم شب بود كه شیوا با من تماس گرفت و گفت دارد به خانه می‌آید.

هرچه منتظرش ماندیم از او خبری نشد. نگران شدم و چند بار با تلفن همراهش تماس گرفتم اما به تماس‌هایم جواب نداد تا اینكه گوشی او خاموش شد.

بعد هم ماجرا را به پلیس گزارش دادیم و به هركجا كه می‌شناختیم سر زدیم اما خبری از او نشد. تا اینكه ساعت ۴ صبح از پمپ بنزین تماس گرفت و مرا از ماجرا با خبر كرد.

بعد از مطرح شدن شكایت و ثبت مشخصات متهمان، مأموران پلیس تحقیقات خود را شروع كردند. در حالی كه بررسی‌ها مراحل اولیه خودش را طی می‌كرد، ۱۷ روز بعد زن جوانی به كلانتری ۱۷ رجایی شهر كرج رفت و شكایت مشابهی را به پلیس گزارش داد.

بیتا گفت: ساعت هشت ونیم شب با ماشین مزدا۳ شوهرم داشتم به خانه می‌رفتم. برای لحظه‌ای كنار مغازه‌ای توقف كردم كه خرید كنم.

همان لحظه دو پسر جوان سوار ماشینم شدند و به صورتم گاز اشك‌آور زدند. آنها مرا به صندلی عقب كشیدند و دست و پایم را بستند. یكی از آنها پشت فرمان نشست و به طرف بیابان حركت كردند.

در آنجا پسر دیگری كه منتظر‌شان بود، سوار ماشین شد. بعد هم هر سه نفر در تاریكی شب به من تعرض كردند. سپس چشم‌هایم را با دستمالی بستند و نزدیكی پمپ بنزین وردآورد مرا از ماشین به بیرون انداختند و گریختند. زن جوان ادامه داد: متهمان ماشین مزدا۳، مقداری طلا و گوشی گرانقیمتی را كه داشتم، سرقت كردند.

در حالی كه گزارش پزشكی قانونی تأیید كرد دو شاكی مورد آزار جنسی قرارگرفته‌اند، ۲۰ روز بعد از مطرح شدن دومین شكایت، مأموران پلیس خودروی اولین شاكی را به همراه سه پسر جوان كه مهران-۲۱ساله، محمد-۲۳ ساله و علی-۳۱ ساله داشتند در عوارضی قم متوقف كردند.

بعد از آن متهمان در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب كرج مورد بازجویی قرارگرفتند. آنها ادعا كردند از ماجرای سرقتی بودن خودرو و تعرض به دختران بی‌خبر هستند. مهران كه راننده خودرو بود، ادعا كرد خودرو را از زن جوانی خریده است اما نتوانست ادعای خود را اثبات كند. بعد از آن شاكیان با حضور در دادسرا متهمان را شناسایی و از آنها شكایت كردند.

بعد از اینكه متهمان شناسایی شدند، محمد در بازجویی‌ها گفت: شب حادثه با ماشین پرشیای مهران در حال دور زدن در خیابان بودیم كه متوجه شدیم دختر جوانی با خودرویی مدل بالا كنار خیابان توقف كرد.

مهران پیشنهاد داد او را اذیت كنیم. به خاطر همین مهران ماشینش را پارك كرد و به سراغ دختر جوان رفتیم. در یك فرصت مناسب با گاز اشك آور به او حمله كردیم و بعد او را به صندلی عقب كشاندیم. دست‌های دختر جوان را بستیم و من پشت فرمان نشستم و حركت كردم. بعد هم به محل كار مهران رفتیم و به زور به دختر جوان تعرض كردیم. بعد از حادثه، ماشین و وسایل همراهش را سرقت و دختر جوان را هم در بیابان رها كردیم.

مهران هم كه چاره‌ای جز اقرار نداشت در بازجویی‌ها حرف‌های محمد را تأیید كرد اما گفت: پیشنهاد ربودن دختر جوان را محمد داده بود.

مهران درباره دومین حادثه گفت: ابتدا من و محمد زن جوانی را همراه ماشینش ربودیم و بعد امین را از ماجرا با خبر و هر سه به او تعرض كردیم.

مهران گفت: شب حادثه من و محمد زن جوان را داخل ماشین گرانقیمتش ربودیم و او را به بیابان كشاندیم. بعد هم من امین را از ماجرا با خبر و او را به آن بزم شیطانی دعوت كردم. امین هم قبول كرد و هر سه نفر به بیتا تعرض كردیم.

امین وقتی مورد بازجویی قرار گرفت، گفت: قبول دارم كه با بیتا رابطه برقرار كردم اما نقشی در ربودن و سرقت ماشین و اموال او نداشتم.

سرانجام تحقیقات پرونده تكمیل شد و بعد از قرار مجرمیت، كیفرخواست علیه سه پسر جوان به اتهام آدم‌ربایی، سرقت و تجاوز به عنف صادر و برای رسیدگی به شعبه اول دادگاه كیفری استان البرز فرستاده شد و سه متهم هفته گذشته مقابل هیئت قضات پای میز محاكمه رفتند.

نماینده دادستان كرج در دفاع از كیفرخواست گفت: سه متهم در بازجویی‌ها به جرم خودشان اقرار كرده‌اند و جرم آنها محرز شده است و برای‌شان درخواست صدور مجازات قانونی دارم.

بعد از آن بیتا و شیوا در جایگاه قرار گرفتند و به صورت جداگانه درباره حادثه توضیح دادند. سپس مهران در جایگاه ایستاد و در حالی كه در بازجویی‌ها به جرم خودش اقرار كرده بود، اتهام خودش را انكار كرد. او در توضیح اولین حادثه گفت: شیوا با میل خودش با ما رابطه برقرار كرد. قاضی سؤال كرد: اگر او به رابطه با شما راضی بود، چرا ماشین و اموالش را سرقت و او را نیمه‌های شب در بیابان رها كردید؟ متهم سكوت كرد و گفت: حرفی برای گفتن ندارم.

قاضی از مهران خواست درباره دومین حادثه توضیح دهد. او گفت: آن شب من و محمد در حال گشتزنی بودیم كه متوجه بیتا شدیم كه با ماشین گرانقیمتی كنار خیابان توقف كرده بود. او وضعیت ناجوری داشت و خیلی بد هم رانندگی می‌كرد. وقتی حركت كرد، او را دنبال كردیم و با رضایت خودش در گوهر‌دشت به همراه امین با او رابطه برقرار كردیم.

بعد از آن امین و محمد هم در جایگاه قرار گرفتند حرف‌های مهران را تأیید كردند.

قاضی رنجبر بعد از شنیدن دفاعیات متهمان و وكلای مدافع آنها با اعضای دادگاه وارد شور شد./جوان

 

 

 


ویدیو مرتبط :
كمین پلنگ و شكار ایمپالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون اتاق خواب پسران و دختران جوان



 

دکوراسیون اتاق خواب برای پسران و دختران جوان

 

 

دکوراسیون اتاق خواب برای پسران و دختران جوان

 

 

دکوراسیون اتاق خواب برای پسران و دختران جوان

 

 

دکوراسیون اتاق خواب برای پسران و دختران جوان

 

 

منبع : tebyan