اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كلاهبرداری با اعلامیه فوت



فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری باند چهار نفره كلاهبردار كه با ارائه اعلامیه فوت بستگان اقدام به كلاهبرداری یك میلیارد و 500 میلیون ریالی از شهروندان كرده بودند، خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت: در پی ارجاع چندین فقره كلاهبرداری مبنی بر اینكه سه مرد جوان و یك زن با ظاهری آراسته و شیك با یك دستگاه پژو 405 به خوار و بار فروشی‌های خرم آباد مراجعه و با ارائه اعلامیه فوت احدی از بستگان خود و چك جعلی با جلب اعتماد فروشندگان اقلام مصرفی خریداری می‌كنند، موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و كارهای اطلاعاتی اعضای باند كلاهبرداری كه سه مرد و یك زن بودند را شناسایی و هر چهار نفر را دستگیر كردند. فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح كرد: متهمان دستگیر شده كه یك نفر از آنان سابقه‌دار و تحت تعقیب مراجع قضایی است، ابتدا منكر جرم بوده كه با ارائه ادله و مدارك موجود و اظهارات مالباختگان به هفت فقره كلاهبرداری به این شیوه كه از فروشندگان در قبال چك جعلی اقلام مصرفی خریداری می‌كردند، اعتراف كردند.

 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان كرد: از چهار متهم دستگیر شده یك میلیارد و 500 میلیون ریال كلاهبرداری كشف و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند. قنبری در پایان با اشاره به اینكه كلاهبرداران دارای ظاهری آراسته و حراف و خوش برخورد هستند تا شخص مقابل را به طمع بیندازند، به هم استانی‌ها توصیه كرد: گول این‌گونه افراد را نخورند و با رعایت نكات پیشگیرانه، پلیس را در شناسایی و برخورد جدی با كلاهبرداران یاری كنند. 

 

 اخبار حوادث  -   آرمان 


ویدیو مرتبط :
اعلامیه فوت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوت و فنی برای شناسایی شیرخالص!



 

 

اگر می‌خواهید بدانید شیر خالص است یا نه به روش زیر عمل کنید...

 

 

 

شناسایی شیر خالص

 

 

 

اگر می‌خواهید بدانید شیر خالص استیا نه با فروبردن یك سوزن تمیز در داخل آن راز شیر فروش را كشف كنید. اگر شیر خالص باشد هنگام خارج شدن سوزن از شیر یك قطره شیر به نوك آن باقی می‌ماند و در غیر این صورت همه شیر از روی سوزن فرو می‌ریزد.

 

 

اگر می‌خواهید شیر از شیرجوش سر نرود یك سانتی‌متر پایین‌تر از ظرف را با روغن یا كره چرب كنید.