اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كلاهبرداری از همسر!



كلاهبرداری از همسر

خانمی كه با همدستی دونفر، كارت عابر بانك همسرش را متقلبانه بدست آورده و 450 میلیون ریال كلاهبرداری كرده بود توسط ماموران آگاهی زنجان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس پلیس آگاهی زنجان گفت: در پی در یافت شكایتی مبنی بر سوء استفاده از كارت عابربانك و كلاهبرداری به ارزش 450 میلیون ریال پیگیری موضوع در دستور كار ماموران آگاهی قرار  گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران آگاهی مشخص شد همسر شاكی به دلیل اختلافی كه با وی داشت با همدستی دو نفر دیگر متقلبانه عابربانك شاكی را بدست آورده و با مراجعه به طلافروشی اقدام به خرید طلا به ارزش 450 میلیون ریال كرده اند.

سرهنگ مصطفی طلوعی تصریح كرد: دستگیری متهم در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از شناسایی متهم ، وی در یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی زنجان اظهار داشت: با ارائه دلایل و مدارك متهم در بازجویی های بعمل آمده به كلاهبرداری از همسرش با همدستی دو نفر دیگر اعتراف كه اقدامات قانونی صورت گرفته است./جام جم انلاین


ویدیو مرتبط :
كلاهبرداری لی مین هو از پسربچه!-بلندشو پارت8

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كلاهبرداری از همسر



كلاهبرداری از همسر

مرد 30 ساله مامور نما كه با تهدید و ارعاب از همسر خود كلاهبرداری كرده بود توسط ماموران آگاهی زنجان دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش جام جم، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: زنی 25 ساله به اداره آگاهی این استان مراجعه و از همسر كلاهبردار خود شكایت كرد.

این زن به ماموران اظهارداشت: مدتی قبل پیگیر یك پرونده قضایی بودم كه فردی 30 ساله به من مراجعه و خود را مامور پرونده معرفی كرد.وی با بزرگ نمایی و حساسیت شغلی خود و با ترفندی خاص مرا مورد تهدید و ارعاب قرار داد تا با او ازدواج موقت كنم كه فریب حرف های او را خورده و با وی ازدواج كردم.اكنون وی به بهانه اجاره منزل و مغازه تعدادی چك بانكی و مبالغی وجه نقد از من اخذ و متواری شده است.

سرهنگ مراد جعفری تاكید كرد: با این شكایت تحقیقات در این زمینه آغاز و ماموران دریافتند كه این متهم سابقه دار بوده و قبلا نیز به اتهام جعل عنوان مامور دستگیر شده بود.

وی خاطرنشان كرد: با محرز شدن موضوع ماموران متهم را شناسایی و هنگام تردد در خیابان «دكتر آیت» زنجان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینكه در بازرسی از مغازه لباس فروشی متهم مواد مخدر و تعدادی چك كه چك شاكی نیز در میان آنها بود كشف شد، افزود: بر اساس ماده 555 قانون مجازات اسلامی هر كس بدون سمت رسمی یا اذن از طرف دولت، خود را در مشاغل دولتی اعم از كشوری یا لشگری و انتظامی كه از نظر قانون مربوط به او نبوده است، دخالت دهد یا معرفی كند، به حبس از شش ماه تا دو سال محكوم خواهد شد.

این مقام انتظامی با تاكید بر اینكه مأموران مسئول تعیین و اعمال هیچ نوع مجازات كیفری یا مالی به صورت مستقل نمی‌باشند، اظهارداشت: به منظور شناسایی افراد مامور نما حتما كارت شناسای  آنان را اخذ و مندرجات آن را با صاحب كارت تطبق دهید.

سرهنگ جعفری با بیان اینكه در مواجه با موارد مشكوك مراتب را با فوریت های پلیسی 110 در میان گذارید، افزود: این متهم پس از سیر مراحل قانونی از طریق دادسرا روانه زندان شد./جام جم آنلاین