اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كفش كانگورویی هم به بازار آمد! + عکس


طراحان سوئیسی كفش پرشی كانگورویی طراحی كرده‌اند كه علاوه بر جنبه‌های سرگرمی، یك وسیله ورزشی ایمن محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: طراحان سوئیسی كفش پرشی كانگورویی طراحی كرده‌اند كه علاوه بر جنبه‌های سرگرمی، یك وسیله ورزشی ایمن محسوب می‌شود.

كفش كانگورویی (Kangoo Jumps) امكان پرش‌هایی به ارتفاع 90 سانتیمتر را فراهم می‌كند و برای انجام حركات ورزشی در كلاس‌های ایروبیك نیز مناسب است.

 همچنین ورزشكارانی كه به دلیل آسیب‌های ورزشی در دوران نقاهت بسر می‌برند، می‌توانند از این كفش برای انجام پیاده روی‌های سبك استفاده كنند.


بخش زیرین از پلی اورتان ساخته شده و دو كمان نیز در زیر كفش قرار دارد و لایه كششی تعبیه شده در این بخش باعث تعدیل وزن بر روی كفش می‌شود.



طراحان سوئیسی مدعی شده‌اند كه استفاده از كفش كانگورویی به مدت 30 تا 40 دقیقه و دو بار در هفته می‌تواند با حذف مواد سمی از بدن، باعث تقویت سیستم لنفاوی شود.

این كفش به گونه‌ای طراحی شده است كه از زانو، ران و دیگر مفاصل محافظت می‌كند و باعث كاهش وزن فرد در هنگام راه رفتن می‌شود.


ناسا نیز از كفش كانگورویی برای كمك به فضانوردانی كه مدت زمان طولانی در حالت بی وزنی در فضا سكونت داشتند، استفاده می‌كند.

قیمت این محصول 260 دلار است كه پس از عرضه در آمریكا و استرالیا، به بازار كشورهای اروپایی عرضه می‌شود.    


ویدیو مرتبط :
كفش جادویی - تغییر طرح كفش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازار داغ عکس یادگاری با جسد قذافی


عکس یادگاری انقلابیون با جسد قذافی