اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كفش، راز سرقت از طلافروشی را فاش كرد



 

 

كفش، راز سرقت از طلافروشی را فاش كرد

 

 

رییس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری سه سارق حرفه ای كه اقدام به سرقت از یك طلافروشی كرده بودند، خبرداد.

سرهنگ سلطانی درباره جزئیات دستگیری متهمان گفت: در پی وقوع یك فقره سرقت به عنف از یكی از طلا فروشی های شهرستان «علی آباد كتول»، ماموران به محل اعزام شدند و تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز كردند.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سه سارق نقابدار با ورود به طلافروشی و با تهدید چاقو اقدام به سرقت طلاجات كرده و به سرعت متواری شده اند.

وی با بیان اینكه استفاده از نقاب و دستكش از سوی سارقان، شناسایی آنان را دشوار كرده بود، خاطرنشان كرد: كارآگاهان با بررسی تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته طلافروشی متوجه شدند دو روز پیش و دقیقا در همان ساعت وقوع سرقت، دو نفر وارد طلافروشی شده و پس از چند دقیقه خارج شده اند كه با توجه به شباهت كفش یكی از آنان با كفش یكی از سارقان، كارآگاهان با استخراج تصویر این فرد و اقدامات پلیسی، مظنون را شناسایی و در یك عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند.

سلطانی با بیان اینكه متهم ابتدا منكر شركت در سرقت بود، گفت: سرانجام وی در مواجهه با دلایل مستند كارآگاهان اتهامات را پذیرفت و اعتراف كرد كه با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت از طلافروشی كرده است.

به گفته رییس پلیس آگاهی استان گلستان با راهنمایی متهم محل اختفای دو سارق دیگر نیز شناسایی و هر دو در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند كه از آنان یك قبضه چاقوی نامتعارف نیز كشف و ضبط شد.

وی اضافه كرد: دو متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف كرده و اظهار داشتند طلاهای مسروقه را به یك مالخر در شهرستان «شاهرود» فروخته اند كه ماموران با اخذ نیابت قضایی به محل اعزام شده و ضمن دستگیری مالخر، طلاجات مسروقه را نیز كشف كردند.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: متهمان پس از تكمیل تحقیقات و صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.../خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
سرقت از طلافروشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرید اینترنتی راز سرقت از حساب بانکی را فاش کرد



 

خرید اینترنتی راز سرقت از حساب بانکی را فاش کرد

 

فردی که با داشتن رمز دوم حساب بانکی صاحب کار خود از شماره حساب وی مبلغ ۱۱میلیون و ۴۷۳هزار ریال سرقت کرده بود، از سوی ماموران پلیس فتا استان تهران و البرز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ «مهدی کاکوان» رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان تهران و البرز در تشریح جزئیات این خبر گفت: با مراجعه فردی به پلیس فتا و اعلام این موضوع که از حساب بانکی وی مبلغ ۱۱میلیون و ۴۷۳ هزار ریال به سرقت رفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران مجرب این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی بیشتر پرونده و حساب شاکی دریافتند که این مبلغ وجه به صورت خرید اینترنتی در فروردین ماه سال ۹۰ از حساب شاکی برداشت شده و شاکی پس از گذشت ۵ ماه متوجه سرقت از حساب بانکی اش می شود.

سرهنگ کاکوان ادامه داد: ماموران پلیس فتا در بررسی خرید اینترنتی به این نتیجه رسیدند که این خرید از یک فروشگاه پوشاک در مشهد صورت گرفته که در نتیجه با استعلام از فروشگاه مذکور و گرفتن ipمورد تراکنش در عملیات بانکی وشماره حسابی که مبلغ سرقتی به آن واریز شده بود شناسایی نشد.

کاکوان در تکمیل این خبر افزود : اکیپی از ماموران پلیس فتا در ادامه تحقیقات پلیسی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده به محل کار شاکی مراجعه و در بازدید از آن مکان و بازجویی از شاگرد مغازه به گفته های وی مشکوک شده و بنابراین شاگرد مغازه جهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتا فراخوانده شد.... / خبرگزارى فارس