اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشف 3 كیلو هرویین از معده 3 قاچاقچی!


فرمانده انتظامی فهرج استان كرمان از دستگیری سه قاچاقچی و كشف 3 كیلوگرم هرویین از معده آنان خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی فهرج استان كرمان از دستگیری سه قاچاقچی و كشف 3 كیلوگرم هرویین از معده آنان خبر داد.

سرهنگ"مهدی پنجعلی زاده" گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام یكسری اقدامات اطلاعاتی از دریافتند تعدادی از قاچاقچیان با استفاده از روش بلع اقدام به قاچاق مواد مخدر می كنند كه عملیات پلیس برای شناساییو ودستگیری انان در دستور كار قرار گرفت.

وی اظهار داشت:پلیس ضمن كنترل محور های مواصلاتی به سرنشینان یكدستگاه خودوری سواری مشكوك شده و خودرو را متوقف كردند.

وی افزود: ماموران انتظامی دریافتند 3 سرنشین خودرو اقدام به بلع مواد مخدر كرده كه هر 3 نفر دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال یافتند.

سرهنگ "پنجعلی زاده"ابراز داشت:با انجام اقدامات پزشكی، 3 كیلوگرم هروئین و 260 گرم كراك از معده متهمان كشف شد.

وی ادامه داد:قاچاقچیان مواد مخدر وقتی می بینند پلیس با هوشیاری تمام و تلاش شبانه روزی راه انها را سد كرده و قادر نیستند مواد را با روش های قبلی جا به جا نمایند لذا از این روش خطرناك برای پیشبرد هدف خود استفاده می كنند كه هر لحظه احتمال مرگ هر یك از ان ها وجود دارد.

فرمانده انتظامی فهرج افزود:متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


ویدیو مرتبط :
ركورد لیفت كشور دسته 90 كیلو با وزنه 325 كیلو توسط فرزاد حیدری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف دو كیلو هرویین از معده سه افغانی!



 

 

 

کشف دو كیلو هرویین از معده سه افغانی!

 

فرمانده انتظامی زابل گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی این شهرستان دو كیلوگرم هروئین از داخل معده سه قاچاقچی تبعه افغانستان خارج شد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد حسن نوری روز دوشنبه افزود: مأموران انتظامی روز گذشته سه تبعه افغان را دستگیر و پس از بازرسی بدنی، به علت مشكوك شدن به آنان، برای تحقیقات بیشتر به پلیس اطلاعات منتقل كردند.

وی ادامه داد: در جریان تحقیقات و انجام رادیولوژی و عكس برداری از این متهمان، مقدار دو كیلوگرم هروئین از معده آنان كشف و خارج شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: متهمان به همراه مواد مكشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان تحویل شدند...../تحلیل:عصرایران