اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشف 150 هزار دلار در یك باغچه!


«واین سابای» در حال هرس باغچه خود بود كه به صورت كاملا اتفاقی دستش به ساك قهوه‌ای رنگی می‌خورد كه شبیه كیسه‌های مخصوص زباله بوده است. وقتی این مرد آمریكایی این ساك را باز می‌كند درون آن اسكناس‌های 20 دلاری پیدا می‌كند كه مجموع آنها به 150 هزار دلار می‌رسیده است.

تهران امروز: یك آمریكایی كه در ایلینویز زندگی می‌كند، در باغچه‌اش كیف‌هایی یافته است كه در مجموع شامل 150 هزار دلار پول نقد بوده است.

در داستان‌های قدیمی همیشه از باغ‌ها و باغچه‌ها به عنوان مكان‌هایی برای یافتن و مخفی كردن گنج نام برده می‌شده است. حالا یك آمریكایی تجربه یافتن گنج در یكی از این باغچه‌ها را داشته است. او از باغچه منزل شخصی خود چندین كیف پیدا كرده است كه در مجموع مبلغ 150 هزار دلار نقد در این كیسه‌ها بوده است.

«واین سابای» در حال هرس باغچه خود بود كه به صورت كاملا اتفاقی دستش به ساك قهوه‌ای رنگی می‌خورد كه شبیه كیسه‌های مخصوص زباله بوده است. وقتی این مرد آمریكایی این ساك را باز می‌كند درون آن اسكناس‌های 20 دلاری پیدا می‌كند كه مجموع آنها به 150 هزار دلار می‌رسیده است.

با این حال این مرد 49 ساله كه مدتی است شغل خود را از دست داده و با پدرش زندگی می‌كند گویا چندان از این اتفاق ناراضی نیست: «حقیقت این است كه واقعا به چنین پولی نیاز داشتم.» البته او با بدبینی به این اتفاق نگاه می‌كند: «با شانسی كه من دارم این پول احتمالا از یك بانك دزدیده شده است و اگر من این پول‌ها را خرج كنم می‌گویند خود من یك بانك را زده ام!»

به همین خاطر آقای سابای تصمیم گرفته است پلیس را خبر كند تا چاره‌ای برای این مشكل بیندیشد تا الان تحقیق‌ها به سرانجامی نرسیده است و كوچك‌ترین نشانه‌ای از منبع این پول‌ها به دست نیامده است چرا كه هیچ دستبردی در حوالی محل سكونت این مرد گزارش نشده است.

خانواده سابای بعد از تحقیق‌های پلیس به این نتیجه رسیده‌اند كه احتمالا مالك این گنجینه به زودی برای جست‌و‌جوی اموال خود به آنجا خواهد آمد اما این احتمالی است كه پلیس آن را بررسی خواهد كرد. اگر شخصی پیدا شود كه ادعای مالكیت این میزان پول را داشته باشد، این مسئله دیگری است كه می‌تواند داستان پسر و پدر را خاتمه بدهد، چرا كه در آن صورت پلیس باید به خانواده سابای كمك كند تا آنها بتوانند حقوق خود را درمورد این پول بشناسند. با این حال، واین در این مورد با یك وكیل مكاتبه كرده است.
 
منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
كشف حجاب یك زن دیوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط 150 هزار تومانی قیمت سکه/ دلار 120 تومان کاهش یافت



سقوط 150 هزار تومانی قیمت سکه/ دلار 120 تومان کاهش یافت

قیمت سکه با کاهش بیش از 150 هزار تومانی نسبت به ظهر روز گذشته به یک میلیون و 420 هزار تومان و دلار با 120 تومان نزول 3700 تومان شد.

به گزارش فارس  امروز قیمت انواع سکه و دلار نسبت به روز گذشته کاهش یافت.

بر این اساس قیمت سکه طرح جدید نسبت به ظهر روز گذشته با بیش از 150 هزار تومان کاهش قیمت یک میلیون و 420 هزار تومان و طرح قدیم به یک میلیون 415 هزار تومان رسید.

همچنین نیم سکه با 60 هزار تومان کاهش 740 هزار تومان، ربع سکه با 50 هزار تومان افت قیمت 450 هزار تومان و سکه گرمی 325 هزار تومان شد که نسبت به روز گذشته 30 هزار توان کاهش نشان می‌دهد.

امروز در بازار تهران دلار با 120 تومانی کاهش نسبت به روز گذشته 3700 تومان و قیمت اونس جهانی 1669.5 دلار درج قیمت شده است.

به گزارش فارس یکی از دلایل کاهش قیمت سکه و دلار در بازار تهران، اعلام اجرای مرحله جدید پیش‌فروش سکه و اقدامات و برنامه‌ریزی‌های جدید بانک مرکزی و مصوبه مجلس برای کنترل بازار ارز بود./فارس