اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشف ۸۰ كیلوگرم كراك جاساز شده در زانتیا



 

 كشف ۸۰ كیلوگرم كراك جاساز شده در زانتیا

 

فرمانده انتظامی استان سمنان از كشف و ضبط ۸۰ كیلوگرم مخدر كراك در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار قاسم نصری در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: روز گذشته ماموران پلیس شاهرود در ایستگاه ایست بازرسی محور شاهرود سبزوار به یك دستگاه سواری زانتیا مشكوك شده و در بازرسی از آن ۸۰ كیلوگرم مواد مخدر از نوع كراك كه به طور ماهرانه ای داخل خودرو جاسازی شده بود را كشف و ضبط كردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با بیان اینكه ارزش موادمخدر كشف شده مبلغی بالغ بر چهار میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان كرد: در همین ارتباط یك قاچاقچی موادمخدر توسط عوامل انتظامی دستگیر شد و تحقیقات به منظور شناسایی همدستان و افرادی كه قصد تحویل گرفتن موادمخدر از وی را داشتند ادامه دارد.

نصری با بیان اینكه از ابتدای سالجاری تاكنون ۴۰ باند موادمخدر در سطح استان شناسایی و منهدم شده اند به ایسنا گفت: در همین ارتباط از ابتدای سالجاری تاكنون بیش از ۸۰۰ كیلوگرم انواع موادمخدر كشف و یكهزار و ۶۰۰ نفر نیز دستگیر شده اند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك به ویژه در مورد خرید و فروش موادمخدر و قاچاق آن، با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند..../ خبرگزارى ایسنا 

  


ویدیو مرتبط :
انیمیشن كراك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف ۶۹ كیلوگرم حشیش در بهاباد



 

 

 

كشف ۶۹ كیلوگرم حشیش در بهاباد

 

 

فرمانده ناحیه انتظامی بهاباد از كشف ۶۹ كیلوگرم حشیش در جاده راور به بهاباد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی امیدپناه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه یزد در بهاباد اظهاركرد: پرسنل فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان روز گذشته در محور راور به بهاباد در حال گشت زنی بودند كه یك سواری پژو ۴۰۵ با مشاهده نیروها از منطقه فرار می كند و ماموران به تعقیب وی می پردازند.

وی افزود: نیروهای این فرماندهی پس از مدتی تعقیب و گریز شاهد پرتاب دو ساك دستی از خودرو می شوند كه پس از بررسی مشاهده شد قاچاقچیان مقدار ۶۹ كیلوگرم حشیش را به طرز ماهرانه ای در بسته های یك كیلویی در ساك جاسازی كرده و قصد انتقال آن به استان یزد را داشته اند.

فرمانده ناحیه انتظامی بهاباد اعلام كرد: این مواد مخدر پس از كشف تحویل فرماندهی انتظامی بهاباد شد..../خبرگزارى ایسنا