اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشف نوشابه‌های تریاكی در اصفهان



فرمانده انتظامی استان اصفهان از كشف نیم تن تریاك در پوشش بطری های نوشابه از یك دستگاه خودروی كامیونت ایسوزو در محور یزد- نایین خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار كرد: در راستای طرح‌های مقابله‌ای فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص قاچاق مواد مخدر به استان، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین هنگام گشت زنی در محور یزد- نایین حد فاصل 10 كیلومتری ایست و بازرسی شهید شرافت به یك دستگاه كامیونت ایسوزو كه در كنار جاده توقف كرده بود، مشكوك و با هماهنگی مقام قضایی از آن بازرسی به عمل آوردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو مذكور مقدار نیم تن تریاك كه در پوشش بطری‌های نوشابه به شكلی ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود را كشف و توقیف كردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح كرد: در این عملیات، خودروی كامیونت توقیف و راننده و سرنشین دیگر آن دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار حوادث - ایمنا

 


ویدیو مرتبط :
یه كشف بزرگ یا شاید چند تا كشف بزرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف شكلات تریاكی در گمرک امام


كارشناسان حوزه سه گمرك فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واحد امانت پستی بیش از پنج كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك را كشف كردند.

 خبرگزاری ایسنا: كارشناسان حوزه سه گمرك فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واحد امانت پستی بیش از پنج كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك را كشف كردند.

یك كیلو و 650 گرم از مواد مذكور كه به طرز ماهرانه‌ای به صورت شكلات و پوشش نازك كاكائویی تهیه جاسازی شده بود، از سوی كارشناسان كشف شد.

كارشناسان این حوزه همچنان مقدار یك كیلو و 235 گرم تریاك جاسازی شده در بسته گز به مقصد خارج از كشور، یك كیلو و 691 گرم تریاك در جلد آلبوم عكس و آغشته به حوله، 500 گرم در بسته شكلات و 130 گرم شیره تریاك جاسازی شده در رب انار و كارت پستال را كشف و ضبط كردند.