اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشف كیسه طلا در چاه فاضلاب



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

كشف كیسه طلا در چاه فاضلاب

سارقانی كه پس از سرقت كیسه حاوی طلاهای یك خانواده در شهرستان شهریار، آن را درون چاه فاضلاب خانه پنهان كرده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زنی با حضور در شعبه هشتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با ارائه شكایتی از سرقت طلا و پول از خانه‌اش خبر داد.

شاكی گفت: پس از بازگشت از سفر متوجه شدیم قفل در ورودی خانه تخریب شده و اثاثیه به هم ریخته است.

در ادامه معلوم شد سارقان شبانه وارد خانه شده و چهار میلیون تومان پول نقد و كیسه حاوی طلاهایم به ارزش 14 میلیون تومان را سرقت كرده‌اند.

در پی این شكایت، پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و جستجو برای دستگیری سارقان و كشف اموال مسروقه آغاز شد.

در حالی كه تحقیق در این زمینه ادامه داشت، زن شاكی چند روز پیش بار دیگر با حضور در پلیس آگاهی از پیدا شدن كیسه طلاهایش خبر داد.

شاكی گفت: هنگام نظافت آشپزخانه متوجه گرفتگی چاه فاضلاب شدم بنابراین با یك شركت لوله‌بازكنی تماس گرفتم. كارگرها حین كار متوجه شدند كیسه‌ای راه لوله را بسته است بنابراین، آن را به من دادند و پس از باز كردن كیسه متوجه شدم همان كیسه طلاهای مسروقه است اما از پول‌های دزدیده شده خبری نبود.

با اطلاعات به دست آمده از این زن، ماموران برای بررسی موضوع عازم محل شدند و بررسی در این زمینه را آغاز كردند.

در تحقیقات معلوم شد سارقان از ترس بازگشت صاحبخانه دستپاچه شده و كیسه طلاها را به درون چاه فاضلاب انداخته‌اند تا در فرصتی دیگر آن را از محل خارج كنند. با كشف كیسه طلاها، جستجوی پلیس برای دستگیری سارقان و كشف پول‌های سرقت شده از شاكی ادامه دارد./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
چاه های طلا،366 حلقه چاه طلا مربوط به دوره هخامنشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز سرقت كیسه طلا فاش شد



راز سرقت كیسه طلا فاش شد

در پی مشاجره یك زوج سرایدار در یكی از محله‌های تهران، راز سرقت یك كیلو طلا توسط مرد سرایدار كه آن را از خانه‌ای در منطقه قیطریه دزدیده بود، فاش شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام‌جم، شامگاه بیستم مهر امسال، زنی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و خبرداد كه شوهرش طلا و مدارك مسروقه‌ای را به خانه‌شان در یك مجتمع مسكونی در خیابان آرامش در شمال تهران آورده است.

در پی این تماس، ماموران انتظامی كلانتری 103 گاندی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و به تحقیق از زن جوان پرداختند.

زن، شوهر سارقش را لو داد

زن جوان به پلیس گفت: من و شوهرم سرایدار مجتمع هستیم. هنگام جمع‌آوری و نظافت وسایل خانه متوجه شدم، شوهرم یك كیسه حاوی طلا را در كمد پنهان كرده است. با دیدن طلاها، از شوهرم موضوع را پرسیدم كه وی به جای پاسخ دادن به من، فحاشی كرد و كتكم زد و با برداشتن كیسه طلا از خانه بیرون رفت. با اطلاعات به دست آمده از این زن، ماموران محل مجتمع را تحت نظر گرفتند تا این كه چند ساعت بعد شوهر وی را كه قصد داشت وارد مجتمع شود، شناسایی و دستگیر كردند. با انتقال مرد سرایدار به كلانتری 103 گاندی، تحقیق از وی آغاز شد.

انكار مرد سرایدار

متهم در بازجویی مقدماتی ادعا كرد به دلیل این كه همسرش را كتك زده، او با گفتن حرف‌های دروغ قصد دارد از وی انتقام بگیرد.

در مرحله بعدی، وقتی ماموران مرد سرایدار را در مواجهه با همسرش قرار دادند، وی اعتراف كرد گفته‌های همسرش صحت دارد و وی یك كیسه طلا را از خانه‌ای در تهران دزدیده است.

متهم با اشاره به نحوه سرقت گفت: علاوه بر سرایداری به عنوان نظافتچی در خانه‌های مردم نیز كار می‌كردم. یك ماه پیش برای نظافت به خانه زوجی در قیطریه تهران رفتم. هنگام نظافت آنجا متوجه شدم زن صاحبخانه طلا و جواهر بسیاری در خانه‌اش نگهداری می‌كند و اكنون به سفر رفته و خانه را به اقوامش سپرده است.

متهم اضافه كرد: همان روز از غفلت خواهر صاحبخانه استفاده كردم و كیسه طلاها و تعدادی مدارك متعلق به صاحبخانه را كه در كمد بود، دزدیدم. در این مدت طلاها را در خانه پنهان كرده بودم و به دنبال فرصتی برای یافتن مشتری و فروش آنها بودم كه دستگیر شدم. اكنون طلاها را در یك كارتن گذاشته و در انباری خانه همسایه‌مان كه كلید آن را در اختیار دارم، پنهان كرده‌ام. در پی اظهارات متهم و بازرسی از انباری، كیسه حاوی یك كیلو طلای مسروقه كشف و ضبط شد.

با كشف اموال دزدی، ماموران كلانتری 103 گاندی با خانه شاكی تماس گرفتند و معلوم شد، آنها هنوز از مسافرت بازنگشته‌اند و یكی از نزدیكان صاحبخانه كه روز گذشته برای آب دادن به گلدان‌های خانه رفته بوده، متوجه سرقت كیسه طلا شده و موضوع را به پلیس خبرداده است.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم وی ادامه دارد. اموال مسروقه نیز تحویل خانواده مالباخته شد./جام جم آنلاین