اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كبد عسل بدیعی در شیراز پیوند زده شد


رئیس انجمن حمایت از بیماران كلیوی استان فارس از انجام عمل پیوند كبد عسل بدیعی در شیراز خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس انجمن حمایت از بیماران كلیوی استان فارس از انجام عمل پیوند كبد عسل بدیعی در شیراز خبر داد.

نادر معینی در این رابطه گفت: تمام بیماران دیالیزی تنها راه نجاتشان پیند كلیه است از این رو در حال حاضر یك هزار و 300 نفر در استان هم اكنون در انتظار پیوند هستند.

وی ادامه داد: برخی از این بیماران نیز به دلیل مشكلاتی از قبیل مشكلات درمانی، گروه خونی و... در حالیكه باید برای آنها كلیه پیوند زده شود پس از رفع مشكل نسبت به انجام پیوند كلیه برای آنها اقدام خواهد شد.

رئیس انجمن حمایت از بیماران كلیوی استان فارس در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینكه "هر بیمار برای پیوند باید چند مدت در لیست قرار گیرد"، بیان كرد: این امر بستگی به بیمار دارد اما معمولا در مدت زمانی سه تا شش ماه پیوند كلیه برای آنها انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه پیوند كبد فقط در شیراز انجام می شود، اظهار داشت: در این راستا با توجه به اینكه فقط پیوند كبد در شیراز انجام می شود كبد افراد مرگ مغزی به شیراز ارسال و در اینجا پیوند زده می شود به همین دلیل بیماران كبدی شانس بیشتری برای دریافت كبد دارند.

معینی با اعلام اینكه از نوروز  تا كنون 20 پیوند كبد در شیراز انجام شده، ادامه داد: این بدان معناست كه پیوند كبد سریعتر صورت می گیرد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 700 بیمار كبدی در انتظار پییوند كبد هستند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران كلیوی استان فارس در ادامه سخنان خود پیرامون ارسال كبد عسل بدیعی بازیگر سینما به شیراز گفت: كبد این بازیگر در بیمارستان نمازی شیراز به یك بیمار كبدی پیوند زده شد.


ویدیو مرتبط :
کلیپ گزارش درباره پیوند اعضای مرحوم عسل بدیعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانواده زنده‌یاد عسل بدیعی در همایش پیوند اعضا + تصاویر



عسل بدیعی ,  جشن نفس ,  پیوند اعضا

 

خانواده زنده‌یاد عسل بدیعی در همایش پیوند اعضا + تصاویر

دهمین همایش پیوند اعضا جشن نفس عصرپنج شنبه در نمایشگاه بین المللی تهران با حضور دکتر ولایتی و جمعی از هنرمندان برگزار شد که در این مراسم خانواده مرحوم عسل بدیعی نیز حضور داشتند که از خانواده ایشان قدردانی شد.

دهمین همایش پیوند اعضا جشن نفس عصرپنج شنبه در نمایشگاه بین المللی تهران با حضور دکتر ولایتی وجمعی از هنرمندان برگزار شد که در این مراسم خانواده مرحوم عسل بدیعی نیز حضور داشتند که از خانواده ایشان قدردانی شد .

 

عسل بدیعی ,  جشن نفس ,  پیوند اعضا

 

عسل بدیعی ,  جشن نفس ,  پیوند اعضا

 

عسل بدیعی ,  جشن نفس ,  پیوند اعضا

 

منبع:yjc.ir