اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت پیش فروش آپارتمان توریستی + جدول


در حال حاضر روزنامه‌های کثیرالانتشار آگهی فروش واحدهای مسکونی در شهرهای توریستی را بیشتر از گذشته به خود اختصاص می‌دهند.

دنیای اقتصاد:  با نزدیک شدن به سال جدید، این روزها اکثر انبوه‌سازان در شمال و جنوب کشور با معرفی مجتمع و برج‌هایی که از کاربری مسکونی برخوردار هستند، سعی می‌کنند شرایط را برای بازدید و خرید برای متقاضیانی که قصد دارند در تعطیلات عید نوروز به شهرهای شمالی یا جنوبی سفر کنند فراهم بیاورند.

چراکه تعطیلات نوروز فرصت طلایی برای انبوه‌سازان محسوب می‌شود، زیرا آنها در این ایام می‌توانند فروش فوق‌العاده‌ای را نصیب خود کنند.


در حال حاضر روزنامه‌های کثیرالانتشار آگهی فروش واحدهای مسکونی در شهرهای توریستی را بیشتر از گذشته به خود اختصاص می‌دهند.

نکته‌ای که در شرایط فروش تمامی‌ پروژه‌های اعلام شده و حائز اهمیت و قابل توجه است به «فروش اقساطی و شرایطی» مربوط می‌شود؛ چراکه نزدیک به 100 درصد از انبوه‌سازان نرخ فروش واحدهای خود را یکجا از مشتری دریافت نخواهند کرد، بلکه طبق قرارداد مبلغ فروش را طی چند مرحله از خریدار دریافت می‌کنند.

انبوه سازی در جزیره کیش یک مجتمع عظیم مسکونی را در حالی که هنوز به اتمام نرسیده و حدود 30 درصد از مراحل تکمیل واحدها باقی مانده است در معرض فروش قرار داده است.

طبق گفته مسوولان فروش واحدها، مجتمع مذکور امکاناتی از قبیل سوپرمارکت، بوتیک، مهدکودک و غیره را برای ساکنان فراهم کرده است.

این مجتمع شامل 4 بلوک مسکونی در 20 طبقه در مجموع 500 واحدی طراحی شده است که متراژ واحدهای مسکونی بین 70 تا 150 مترمربع است.

یکی از مسوولان فروش واحدهای این مجتمع مسکونی اظهار کرد: کمترین قیمت پیشنهادی این واحدها متری 2 میلیون و 700 هزار تومان و بیشترین نرخ پیشنهادی، متری 7 میلیون تومان برآورد شده است که کمترین قیمت مختص واحدهای طبقه اول و بیشترین قیمت اعلام شده مربوط به واحدهای آخرین طبقه است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته 2 میلیون و 700 هزار تومان و 7 میلیون تومان (قیمت هر متر مربع) برای ارزش کل واحدها در نظر گرفته نشده است، زیرا واحدهایی که بین طبقات اول تا بیست‌وچهارم هستند از نرخ‌های متفاوتی از بین 2 میلیون و 700 هزار تا 7 میلیون تومان، بهره‌مند هستند.

واحدهای این مجتمع مسکونی طبق شرایط خاص از پیش تعیین شده به خریداران عرضه می‌شود: 40 درصد مبلغ فروش در ابتدای معامله، 45 درصد بطور اقساط 18 ماهه، 5 درصد در زمان تحویل واحد و 10 درصد باقیمانده در زمان انتقال سند.

زمان تحویل واحدها به متقاضیان 24 ماه آینده پیش‌بینی شده است.

از سوی دیگر در یکی از شهرهای شمالی، شهر رشت، شهرکی که واحدهای آن آماده عرضه به خریداران است، برای فروش چند روزی است که آگهی می‌شوند که بازاریاب دلیل آگهی‌های مکرر این شهرک مسکونی را جذب مسافران نوروزی برای بازدید از این شهرک در تعطیلات عید پیش‌بینی می‌کنند.

نماینده فروش واحدهای این شهرک در حال حاضر برای فروش 20 واحد آن اعلام آمادگی کرده که متراژ آنها بین 85 تا 98 مترمربع و قیمت هر مترمربع 790 هزار تومان تعیین شده است.

بنا به گفته مسوولان فروش، این شهرک از امکاناتی از قبیل انتظامات و پست نگهبانی، واحدهای تجاری، سالن ورزشی، ساختمان هیات مدیره، فضای سبز و غیره برخوردار است و دیوارهای دو جداره، پارکینگ مسقف اختصاصی، سیستم اعلام حریق و آنتن مرکزی نمونه ای از امکاناتی است که برای هر واحد در نظر گرفته شده است.

متقاضیانی که قصد خرید واحدهای این شهرک را دارند، می‌توانند 60 درصد مبلغ فروش را در ابتدای معامله و 40 درصد را به صورت وام 15 میلیون تومانی بدون سپرده در اقساط 12 ماهه پرداخت کنند.

طبق اظهارات یک مشاور املاک در رشت کمترین قیمت هر متر یک واحد نوساز حدود 700 هزار تومان و بالاترین قیمت پیشنهادی متری 2 میلیون تومان از سوی فروشنده‌ها اعلام می‌شود.

بنگاهدار دیگری در نوشهر تاکید می‌کند که هم‌اکنون ارزان‌ترین واحدهای مسکونی در این شهر متری 600 هزار تومان و بالاترین قیمت متری یک میلیون و 100 هزار تومان است.  



ویدیو مرتبط :
‫قیمت آپارتمان در کرج؟ +جدول‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت پیش فروش آپارتمان در مناطق مختلف تهران+جدول



 اخبار اقتصادی - قیمت پیش فروش آپارتمان در مناطق مختلف تهران

ستون امروز نبض بازار تعدادی از فایل‌های پیش فروش واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را معرفی کرده است.

یکی از فایل‌های ارزان قیمت در بازار پیش فروش دو روزگذشته مربوط به واحدی 100 متری در نیایش است که قیمت هر متر مربع آن 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است.


از سوی دیگر واحدی به متراژ 340 متر مربع در خیابان الهیه متری 22 میلیون تومان پیش فروش می‌شود. واحد مذکور جزو بالاترین نرخ‌های پیشنهادی پیش فروش است.

اخبار, قیمت پیش فروش آپارتمان ,اخبار اقتصادی

 

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد