اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت پیش‌ فروش محصولات ایران خودرو


معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو جزئیات قیمت پیش فروش ۷ محصول این شرکت از امروز را اعلام کرد.

روزنامه دنیای اقتصاد: معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو جزئیات قیمت پیش فروش ۷ محصول این شرکت از امروز را اعلام کرد.

عبداله بابایی با اشاره به اینکه شرکت ایران خودرو برای تثبیت بازار و اطمینان به مردم مبنی بر اینکه تحریم‌ها هیچ آسیبی به روند تولید و قیمت نخواهد زد، شرایطی فراهم کرده است تا مشتریان هر محصول را به صورت قطعی از طریق سایت ایران خودرو خریداری کنند، اظهار كرد: متقاضیان با انتخاب نوع و قیمت خودرو، دغدغه‌ای از لحاظ نامشخص بودن قیمت خودرو تا زمان تحویل نخواهند داشت.


بابایی ضمن بیان این مطلب که خودروها با قیمت مشخص و با قیمت مصوب در سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو عرضه می‌شود، افزود: پژو 405 اس ال ایکس با استاندارد یورو 2 به مبلغ 231 میلیون و 100 هزار ریال و پیش پرداخت 208 میلیون ریال و تحویل 75 روزه و سمند ال ایکس‌ای اف 7 بنزینی قیمت قطعی 279 میلیون 800 هزار ریال و با پیش پرداخت 190 میلیون ریال و تحویل 60 روز خواهد بود.

وی اضافه کرد: سمند ال ایکس بنزینی با قیمت قطعی 267 میلیون ریال و مبلغ پیش پرداخت 210 میلیون ریال با زمان تحویل 60روزه است. البته پژو405 جی ال ایکس بنزینی با قیمت قطعی251 میلیون 800 هزار ریال و ودیعه پرداخت آن 180 میلیون ریال با تحویل 60روزه می‌باشد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: پژو405 جی ال ایکس دوگانه سوز به قیمت 266 میلیون 600 هزار ریال و پیش پرداخت 210 میلیون ریال با تحویل 90 روزه عرضه می‌شود و پیش فروش قطعی پژو پارس ال ایکس با موتور تی یو 5 با قیمت 336 میلیون ریال و پیش پرداخت 285 میلیون ریال و تحویل آن 90روزه خواهد بود.

 به گفته بابایی پژو پارس دوگانه‌سوز با قیمت قطعی 312 میلیون 800 هزار ریال و پیش پرداخت آن 280 میلیون ریال و با تحویل 90 روزه عرضه می‌شود. البته تمامی خودروهای عرضه شده به استثنای خودرو پژو405 اس‌ال‌ایکس دارای استاندارد یورو4 هستند.


ویدیو مرتبط :
فشار پدال گاز بر روی قیمت‌‌ محصولات ایران‌ خودرو | پژو 2008

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش محصولات ایران خودرو با قیمت‌های جدید آغاز شد



فروش محصولات ایران خودرو,قیمت محصولات ایران خودرو,قیمت جدید محصولات ایران خودرو

فروش محصولات ایران خودرو با قیمت‌های جدید آغاز شد

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز فروش محصولات این شرکت با نرخ‌های جدید از روز جاری خبر داد.ا

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز فروش محصولات این شرکت با نرخ‌های جدید از روز جاری خبر داد.

عبدالله بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ از امروز فروش چهار محصول خانواده پژو 405، پژو پارس، سمند و وانت پیکان با قیمت‌های جدید آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که در خصوص برخی از این خودروها ابتدا تعهدات قبلی پاس می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی دیگر از این محصولات که موجودی فروش دارند به صورت نقدی عرضه خواهند شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: قیمت جدید این محصولات براساس دستورالعمل قیمت‌گذاری شورای رقابت و با در نظر گرفتن شاخص‌های نرخ پایه سال 91، نرخ تورم و ضریب کیفی خودروها تعیین شده است.

وی درباره قیمت‌های قبلی اعلامی از سوی مرکز ملی رقابت، اظهار کرد: آن قیمت‌ها براساس شاخص‌های نادرستی محاسبه شده بود و قابل اجرا نیست اما قیمت‌های جدید براساس دستورالعمل ابلاغی شورای رقابت محاسبه شده است.

بابایی تصریح کرد:‌ در حال حاضر تنها ابهاماتی در رابطه با هزینه‌های مالی خودروسازان مطرح است که به زودی در تعامل با شورای رقابت حل خواهد شد./ایسنا

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران