اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت پیش‌فروش خودروهای سایپا



اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت پیش‌فروش خودروهای سایپا


اخبار اقتصادی - قیمت پیش‌فروش خودروهای سایپا

قیمت پیش فروش خودروی ساندرو 40 میلیون تومان، s300 به مبلغ 72 میلیون تومان و سایپا 232 معادل 26 تا 28 میلیون تومان اعلام شد.

سعید مدنی در حاشیه مراسم رونمایی از محصولات جدید این شرکت اظهار کرد: 50 درصد قطعات خودروی ساندرو تولید داخل بوده و این خودر بر روی پلت فرم ال 90 ساخته شده است.
 
وی با بیان این‌که قیمت پیش فروش این خودرو 40 میلیون تومان خواهد بود خاطرنشان کرد: تیراژ تولید B90 در کنار ال90 به روزانه 300 تا 400 دستگاه خواهد رسید.
 
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: خودروی S300 نیز 30 درصد ساخت داخل بوده و به مرور تولید 60 درصد قطعات آن داخلی خواهد شد.
 
مدنی افزود: نرخ این خودرو شناور و بستگی به نرخ ارز دارد. با این حال قیمت پیش فروش آن 72 میلیون تومان تعیین شده و پیش بینی می شود که ظرف شش ماه آینده به بازار عرضه شوند.
 
وی با بیان این‌که صد درصد خودروی سایپا 232 داخلی است، تصریح کرد:‌ قیمت پیش فروش این خودرو بین 26 تا 28 میلیون تومان تعیین شده است و پیش بینی می‌شود از مهر ماه سال آینده به تولید برسد.
 
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این‌که هیچ گونه تعهد عقب افتادگی به غیر از سایپا 111 تا پایان سال نخواهیم داشت، اظهار کرد: هم اکنون تیراژ تولید محصولات به روزانه 1500 تا 1600 دستگاه رسیده است.
اخبار اقتصادی - خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
ثبات قیمت خودروهای تولید سایپا در سال 1394

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر بازاریابی سایپا: قیمت‌گذاری جدید خودروهای مگان و تیانا صحیح نیست



قیمت‌گذاری جدید خودروهای مگان و تیانا,قببمت محصولات سایپا

مدیر بازاریابی سایپا: قیمت‌گذاری جدید خودروهای مگان و تیانا صحیح نیست

کلیه قطعات دو خودروی مگان و تیانا بصورت 100 درصد وارداتی و فقط مراحل رنگ و مونتاژ این دو خودرو در شرکت پارس خودرو انجام می‌شود.

به گزارش نامه، امیرحسن امیری - مدیر بازاریابی و فروش برند شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا - اظهار کرد: خودروهای مگان و تیانا در حال رقابت با سایر خودروهای وارداتی هستند اما نکته‌ای که در مورد این خودروها وجود دارد این است که تولید این دو خودرو در کشور منجر به ایجاد اشتغال شده و ارزش افزوده مناسبی در کشور ایجاد کرده است و به نوعی این خودروها وارداتی محسوب می‌شوند و قرار دادن قیمت گذاری این خودروها در حوزه قیمت گذاری شورای رقابت صحیح نیست.

وی افزود: قیمت این خودروها تحت تاثیر مستقیم بازار ارز است و با توجه به افزایش قیمت ارز، قیمت گذاری این خودروها با سایر خودروهای تولیدی داخل قابل مقایسه نیست.

امیری خاطرنشان کرد: قیمت برخی خودروهای وارداتی درسال جاری افزایش داشته و این در حالیست که این خودروها در سال گذشته نیز چند بار افزایش قیمت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: در صورتی که خودروهای وارداتی از شرکتهای کیا، تویوتا، چری، بی.ام.و و امثال آن مشمول قیمت گذاری شوند، این دو خودرو نیز مشمول خواهد بود در حالی که اکنون در مورد خودروهای وارداتی این چنین نیست./نامه نیوز