اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت پسته از مرز 60 هزار تومان گذشت!


اگر اتحادیه خشكبار نسبت به كاهش میزان قیمت آجیل اعلام شده اقدام نكند اجازه صادرات و فروش داخلی نخواهیم داد، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم پسته در بازار در حال حاضر به ییش از 60 هزار تومان رسیده است.

خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی استانداری تهران با اشاره به اینكه اجازه توزیع آجیل شب عید با قیمت صادراتی را در بازارهای استان تهران نمی دهیم، گفت: اگر اتحادیه خشكبار نسبت به كاهش میزان قیمت آجیل اعلام شده اقدام نكند اجازه صادرات و فروش داخلی نخواهیم داد، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم پسته در بازار در حال حاضر به ییش از 60 هزار تومان رسیده است.

نعمت الله تركی گفت: تا پایان فروردین ماه براساس برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته، هیچ كمبود كالایی در سطح استان وجود ندارد و اگر در حوزه ای هم كمبود احساس می شود، ناشی از مشكلات در حیطه عرضه است.

وی وضعیت توزیع پسته و خشكبار در نمایشگاه های بهاره را نامشخص دانست و افزود: قیمت سال گذشته پسته در بازارهای استان 21 هزار تومان بود كه این رقم در حال حاضر به قیمت صادراتی آن یعنی ییش از 60 هزار تومان رسیده است و اگر اتحادیه خشكبار قیمت منطقی پسته را اعلام نكنند، مرزهای صادرات این كالا بسته و در بازار داخلی هم توزیع نخواهد شد.


ویدیو مرتبط :
نرخ ارز دولتی از مرز 3000 تومان گذشت....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حجم نقدینگی از مرز 374 هزار میلیارد تومان گذشت



بانك مركزی اعلام كرد:

حجم نقدینگی از مرز 374 هزار میلیارد تومان گذشت

براساس آمارهای بانك مركزی میزان نقدینگی در سه ماهه نخست امسال از مرز 374 هزار میلیارد تومان گذشت.

در حالی میزان نقدینگی در پایان خرداد ماه امسال به 374 هزار میلیارد تومان رسیده كه این رقم در پایان سال گذشته 352 هزار میلیارد تومان بود.

مقایسه این آمارها حاكی از رشد 22 هزار میلیارد تومانی (معادل 6.25 درصد) نقدینگی طی پایان سال گذشته تا پایان فصل نخست امسال بوده است.

حجم نقدینگی در بهار سال گذشته نیز 302 هزار میلیارد تومان بوده كه مقایسه این آمار با حجم نقدینگی بهار امسال حاكی از رشد 72 هزار میلیارد تومانی نقدینگی (معادل 23.8 درصد) طی بهار سال گذشته تا بهار امسال است./ایسنا