اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت مسکن در نیمه شمالی تهران


با توجه به شواهد حاکم بر بازار مسکن کمترین بازه قیمتی که این روزها در بازار مسکن (در نیمه شمالی تهران) به ازای هر متر مربع از سوی فروشنده‌ها تعیین می‌شود، 4 میلیون تومان است!

روزنامه دنیای اقتصاد: با توجه به شواهد حاکم بر بازار مسکن کمترین بازه قیمتی که این روزها در بازار مسکن (در نیمه شمالی تهران) به ازای هر متر مربع از سوی فروشنده‌ها تعیین می‌شود، 4 میلیون تومان است!

البته قیمت مذکور تنها مربوط به یک سال ساخت معین، نیست بلکه ممکن است واحدهای مسکونی که با این بازه قیمتی ارزش‌گذاری می‌شوند نوساز یا حتی بیش از 15 سال ساخت باشند.

اگرچه سال گذشته قیمت هر متر مربع این دسته از واحدهای مسکونی بین 3 تا 4 میلیون تومان اعلام می‌شد، اما حال این بازه قیمتی از 4 تا 5 میلیون تومان تجاوز کرده است.

این در حالی است که معاملات به رغم افزایش این بازه قیمتی در سال جاری همچنان در رکود به سر می‌برد.

البته پیش‌بینی مشاوران املاک و سایر فعالان بازار مسکن برای ماه‌های آتی، بازگشت قیمت‌ها و ایجاد رونق نسبی در خرید و فروش مسكن است.



ویدیو مرتبط :
بذرپاش: قیمت مسکن در تهران کاهش یافته است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت مسکن در نیمه شمالی تهران+جدول



قیمت مسکن در نیمه شمالی تهران+جدول

با توجه به شواهد حاکم بر بازار مسکن کمترین بازه قیمتی که این روزها در بازار مسکن (در نیمه شمالی تهران) به ازای هر متر مربع از سوی فروشنده‌ها تعیین می‌شود، 4 میلیون تومان است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛سال گذشته قیمت هر متر مربع این دسته از واحدهای مسکونی بین 3 تا 4 میلیون تومان اعلام می‌شد، اما حال این بازه قیمتی از 4 تا 5 میلیون تومان تجاوز کرده است.

قیمت مسکن درتهران,جدول قیمت مسکن درتهران,بازار مسکن,قیمت مسکن

باشگاه خبرنگاران