اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت مرغ کاهش یافت



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,قیمت مرغ

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش ۶۰۰ تومانی قیمت هر کیلوگرم مرغ نسبت به هفته گذشته خبر داد.

مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با مهر از کاهش ۶۰۰ تومانی قیمت مرغ نسبت به هفته قبل خبر داد و اظهار داشت: امروز شنبه  قیمت مرغ زنده ۴۰۰۰ تومان و نرخ این کالا در عمده فروشی میدان بهمن ۵۶۰۰ تومان است.

وی افزود: قیمت مرغ درب کشتارگاه  ۵۶۰۰ تومان، توزیع درب واحدهای صنفی ۵۷۰۰ تومان و فروش درب واحدهای صنفی ۶۲۰۰ تومان است. رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، قیمت هرکیلوگرم  ران مرغ با کمر را ۵۲۰۰ و ران مرغ بدون کمر را برابر با نرخ مرغ و ۶۲۰۰ تومان اعلام کرد.

 

اخبار  اقتصادی  -   مهر 


ویدیو مرتبط :
قیمت مرغ بعد از 40 روز کاهش، افزایش یافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش قیمت شش گروه کالایی/قیمت مرغ کاهش یافت



قیمت کالاهای خوراکی,افزایش قیمت کالاهای خوراکی

بانک مرکزی تغییرات قیمت 11 گروه کالایی را منتشر کرد:
افزایش قیمت شش گروه کالایی/قیمت مرغ کاهش یافت

بنا به اعلام بانک مرکزی قیمت حبوبات نسبت به هفته مشابه سال گذشته 70.2 درصد و میوه‌های تازه 75.9 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا ، بانک مرکزی متوسط قیمت خرده فروشی 11 گروه کالایی در تهران در هفته منتهی به سوم آبان ماه سال جاری را اعلام کرد.

لبنیات و تخم مرغ
براین اساس در گروه لبنیات بهای کره پاستوریزه معادل 0.8 درصد افزایش یافته است اما قیمت سایر اقلام این گروه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بوده است. قیمت تخم مرغ نیز از 1.4 درصد افزایش برخوردار شده است.

برنج و حبوبات
در هفته منتهی به سوم آبان ماه قیمت برنج داخلی درجه یک ثابت بود و بهای برنج داخلی درجه دو معادل 0.6 درصد افزایش یافت.

در گروه حبوبات قیمت نخود معادل 1.4 درصد، لوبیا سفید 0.1 درصد و لوبیا قرمز 0.6 درصد افزایش یافت. اما بهای سایر اقلام این گروه بدون تغییر بود.

میوه‌ها و سبزی های تازه
در هفته مورد گزارش قیمت پرتقال درجه یک 15.8 درصد، انار 0.5 درصد و هندوانه 1.6 درصد کاهش یافت اما بهای سایر اقلام این گروه بین 0.4 تا 27.7 درصد افزایش یافت.

در گروه سبزی‌های تازه قیمت کدو سبز معادل یک درصد، سیب زمینی 0.3 درصد و پیاز 0.1 درصد کاهش یافت اما بهای سایر اقلام این گروه بین 0.3 درصد تا 5.7 درصد افزایش یافت.

گوشت قرمز و گوشت مرغ
در این هفته گوشت گوسفند معادل 2.4 درصد و گوشت تازه گاو و گوساله 1.4 درصد افزایش یافت بهای گوشت مرغ از 0.5 درصد کاهش برخوردار شده است.

قند، شکر چای و روغن نباتی
در هفته مورد بررسی قیمت انواع قند، شکر، چای و انواع روغن نباتی ثابت بوده اما بهای چای خارجی معادل 0.2 درصد کاهش یافت.

بنابر این گزارش قیمت لبنیات، تخم مرغ، برنج، حبوبات و میوه‌های تازه به ترتیب نسبت به هفته مشابه در سال قبل از 17.9، 22.3، 53.2، 70.2 و 75.9 درصد افزایش برخوردار شده است.

همچنین قیمت سبزی‌های تازه 88.1، گوشت قرمز 37.5، گوشت مرغ 42.5، قند و شکر 22.3، چای 37.5 و روغن نباتی 22.8 درصد نسبت به هفته مشابه سال گذشته افزایش یافته است./ایسنا