اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت لوازم خانگی از مهرماه کاهش می‌یابد



قیمت لوازم خانگی,قیمت لوازم خانگی در بازار

قیمت لوازم خانگی از مهرماه کاهش می‌یابد

رییس اتحادیه لوازم خانگی پیش‌بینی کرد قیمت‌ها تا دو ماه آینده هیچ گونه تغییری نداشته باشند و از سوی دیگر بازار نیز به رکود برود.

محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازار در حال حاضر در رکود به سر می‌برد و با نزدیکی به ایام ماه مبارک رمضان این رکود تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: از مصرف‌کنندگان خواهشمندیم تا فقط نیازهای خود را بخرند و بیشتر از آن خرید نکنند.

رییس اتحادیه لوازم خانگی در پاسخ به این سوال که در هفته گذشته که قیمت ارز کاهش یافت قیمت لوازم خانگی هم دستخوش تغییر شد یا خیر؟ گفت: در هفته گذشته و هفته جاری که قیمت دلار دچار نوسان شد، هیچ‌گونه تغییر قیمتی در بازار ایجاد نشد.

 

طحان‌پور تصریح کرد: بسیار خوشحالم که در این مدت با وجود نوسان قیمت ارز لوازم خانگی داخلی و وارداتی دچار افزایش قیمت نشد.

وی با اشاره به این‌که قیمت‌ها ثابت مانده است، گفت: هر وقت به واردکنندگان و تولیدکنندگان برای ورود اجناس و تامین مواد اولیه خود ارز مبادلاتی اختصاص داده شود، می‌توانیم از تولیدکنندگان و واردکنندگان تقاضای کاهش قیمت داشته باشیم.

رییس اتحادیه لوازم خانگی گفت: استنباط می‌شود از مهرماه قیمت‌ها کمی روند کاهشی به خود گیرد./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
کاهش نرخ تورم بنای کاهش قیمت نیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت لوازم خانگی کاهش یافت



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بازار  لوازم خانگی

نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان از کاهش قیمت این لوازم خبرداد و افزود: این بخش همچنان با رکود مواجه است.

به گزارش ایرنا به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، اصغر زیدی تأکید کرد: قیمت اکثر انواع لوازم خانگی در بهمن ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شکسته شده و کاهش یافته است اما رکود موجود در بازار هنوز به قوت خود باقی است.

وی افزود: اگرچه ممکن است علت برطرف نشدن رکود بازار انتظار مردم برای مشخص شدن نتایج برجام و وضعیت اقتصادی باشد اما بخشی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در استان اصفهان دچار مشکلات عدم تقاضا و مسایل مالی هستند که امید می رود با رونق گرفتن بازار فروش، شرایط آن ها نیز تغییر کند.

وی درباره نحوه کارکرد و تأثیر کارت های خرید لوازم خانگی که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت ارایه شده، گفت: به نظر می رسد نتیجه استفاده از این کارت ها برای خرید لوازم خانگی موفق نبوده و در استان اصفهان تنها دو شرکت بصورت غیرمتمرکز محصولات خود را به دارندگان این کارت ها ارایه کردند و باید گفت این طرح نیز نتوانست بازار لوازم خانگی را تکان دهد.

زیدی درباره نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی که قرار است از 5 تا 9 اسفندماه در اصفهان برگزار شود، این نمایشگاه می تواند موقعیت خوبی را برای جذب نمایندگی برندهای معتبر فراهم آورد.

تصریح کرد: بیش از 80 درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی هستند که سعی داریم در نتیجه برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای جدید و تولیدات داخلی آنان حمایت کنیم.


 اخبار  اقتصادی -  ایرنا