اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت لبنیات آزاد شد



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت لبنیات

 

اخبار اقتصادی - قیمت لبنیات آزاد شد

به همه كارخانه‌ها اعلام شده است براساس عرضه و تقاضا قیمت را تعیین كنند و طبیعی است هر كارخانه‌‌ای نتواند در این رقابت پیروز شود بازار خود را از دست خواهد داد.

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: با آزاد شدن قیمت لبنیات و رقابت كارخانه‌ها در بازار عرضه احتمال دارد در ماه‌های آتی هم شاهد كاهش برخی برندهای لبنی باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ رضا باکری گفت: قیمت محصولات لبنی آزاد شده است و كارخانه‌ها در رقابت آزاد تلاش می‌كنند تا جلب مشتری بیشتری داشته باشند و همچنین سرویس‌دهی انجام دهند.
 
وی افزود: به همه كارخانه‌ها اعلام شده است براساس عرضه و تقاضا قیمت را تعیین كنند و طبیعی است هر كارخانه‌‌ای نتواند در این رقابت پیروز شود بازار خود را از دست خواهد داد. حتی برخی كارخانه‌ها 15 درصد افزایش قانونی را نیز به دلیل حذف نشدن در بازار رقابت اعمال نكرده‌اند.
 
باكری در پاسخ به اینكه آیا احتمال دارد در آینده هم برخی محصولات لبنی كاهش قیمت داشته باشند، گفت: به هر حال كارخانه‌ها در رقابت‌ها هستند و برای حذف نشدن در بازار احتمال كاهش قیمت هست. 

اخبار اقتصادی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
قیمت لبنیات و رکود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدول قیمت انواع ارز در بازار آزاد (92/04/08)