اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت فروش آیفون‌ های جدید در ایران


سه‌شنبه هفته پیش بود که شرکت اپل از جدید‌ترین گوشی‌های خود با نام‌های آیفون 5s و آیفون 5c رونمایی کرد و تنها سه روز است که این دو نسخه جدید شرکت اپل در بعضی از کشور‌ها از جمله آمریکا به فروش می‌رسند و حال فروشگاههایی در ایران اعلام کرده‌اند که همزمان با عرضه‌ی جهانی این گوشی آن را در اختیار کاربران ایرانی می‌گذارند.

خبرگزاری ایسنا: سه‌شنبه هفته پیش بود که شرکت اپل از جدید‌ترین گوشی‌های خود با نام‌های آیفون 5s و آیفون 5c رونمایی کرد و تنها سه روز است که این دو نسخه جدید شرکت اپل در بعضی از کشور‌ها از جمله آمریکا به فروش می‌رسند و حال فروشگاههایی در ایران اعلام کرده‌اند که همزمان با عرضه‌ی جهانی این گوشی آن را در اختیار کاربران ایرانی می‌گذارند.

 گوشی اپل که آیفون 5c نام داشت و قیمت نسخه 16 گیگابیتی آن 549 دلار اعلام شده بود در ایران به قیمت دو میلیون و 259 هزار تومان به فروش می‌رسد. نسخه‌ی دیگر این گوشی یعنی آیفون 5s که قیمت نسخه 16 گیگابایتی جهانی آن 649 دلار اعلام شده، توسط فروشگاهی در تهران به قیمت سه میلیون و 159 هزار تومان در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌گیرد.

نکته قابل توجه اینجاست که کاربران در سایر کشور‌ها در روزهای اول برای خرید این گوشی صف کشیده بودند و این در حالی است که نسخه آیفون 5c از دو روز گذشته به کاربران ایرانی هم عرضه می‌شود.

در آیفون 5S دکمه اصلی گوشی نسبت‌ به مدلهای قبلی تغییر کرده و مربع داخل آن حذف شده و یک حلقه سفید دور آن را گرفته است.

این نوار گرد سفید در واقع حسگر تشخیص اثر انگشت کاربر است و به وی این امکان را می‌دهد بدون وارد کردن رمز عبور یا کشیدن انگشت روی صفحه قفل گوشی را بگشاید.

پس از آنکه هویت کاربر از طریق تشخیص اثر انگشت وی تایید شد، نمایشگر گوشی به طور خودکار فعال می شود بدون این که کاربر مجبور به وارد کردن رمز عبور یا کشیدن انگشت برروی نمایشگر باشد.

یکی دیگر از برتریهای آیفون 5S نسبت به مدل قبلی برخورداری از سیستم عامل IOS7 است که البته اپل این آپدیت را برای آیفون 5 نیز عرضه کرده است.

آیفون 5S در رنگهای مشکی/ خاکستری، سفید/ نقره‌ای و طلایی و 5C در رنگهای سفید، آبی، سبز، زرد و صورتی عرضه خواهد شد.

اما این گوشیها این روزها جنجال‌ساز هم شده‌اند ماجرا از این قرار بود که اوایل هفته عده‌ای از واسطه‌های سودجو به افراد آواره مستقر در مرکز لس آنجلس پول داده بودند تا در صف طولانی خرید آیفون 5 اس بایستند.

تصاویر تلویزیونی حاکی از این بود که پلیس در چندین مورد برای جلوگیری از درگیری و آرام کردن مردم خشمگین از این مساله، وارد عمل شده است. سه تن از این آوارگان توسط پلیس دستگیر شدند.


ویدیو مرتبط :
مقایسه خرید و فروش گوشی آیفون 5 اس قیمت به دبی و چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت فروش سکه و طلا در بازار ایران



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

قیمت فروش سکه در بازار ایران(تومان)-ساعت به روز رسانی:   11:41   شنبه 05/12/91
تمام سکه بهار آزادی طرح قدیم: 1390000
تمام سکه بهار آزادی طرح جدید: 1417000
نیم سکه بهار آزادی : 705000
ربع سکه بهار آزادی : 440000
سکه یک گرمی : 312000

 

قیمت طلا در بازار ایران(تومان) -ساعت به روز رسانی : 11:41  شنبه 05/12/91
قیمت هر مثقال طلای 17 عیار: 0
قیمت هر مثقال طلای 18 عیار: 605800
قیمت هر گرم طلای 18 عیار: 139850
قیمت هر مثقال طلای 19 عیار: 0
قیمت هر  گرم طلای 19 عیار: 0
قیمت هر مثقال طلای 20 عیار: 0
قیمت هر  گرم طلای 20 عیار: 0
قیمت هر مثقال طلای 21 عیار: 0
قیمت هر  گرم طلای 21 عیار: 0
قیمت هر مثقال طلای 22 عیار: 0
قیمت هر  گرم طلای 22 عیار: 0
قیمت هر مثقال طلای 24 عیار: 0
قیمت هر  گرم طلای 24 عیار: 0