اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت طلای جهانی به کدام سو می‌رود؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت طلای جهانی

 

اخبار اقتصادی - پیش‌بینی موسسه اف سی استون از طلا
قیمت طلای جهانی به کدام سو می‌رود؟

طلا تا پایان اکتبر به 1180 دلار خواهد شد

موسسه مالی اف سی استون پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا در ماه اکتبر به سطح 1180 دلاری خواهد رسید.

به گزارش کیتکو نیوز، موسسه اف سی استون اعلام کرد که قیمت طلا در ماه سپتامبر تحت تاثیر عوامل مختلفی با کاهش روبرو شده است. مهمترین این عوامل ادامه روند صعودی ارزش دلار بوده که ضربه زیادی را به قیمت طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش افزایش شاخص سهام در بازارهای مالی نیز تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته است. افزایش گمانه زنی ها در خصوص بالا رفتن نرخ بهره بانکی در آمریکا نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده و موجب افزایش ارزش دلار شده است.

کاهش تقاضای فیزیکی برای طلا نیز عامل مهم دیگری در کاهش قیمت این فلز زرد بوده و سرمایه گذاران بین المللی منتظر کاهش بیشتر قیمت طلا هستند.

قیمت طلا آخرین بار در 31 دسامبر 2013 میلادی به 1180 دلار رسیده و موسسه مالی اف سی استون پیش بینی کرده است که قیمت طلا بار دیگر طی ماه جاری میلادی به این سطح خواهد رسید.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1240 دلار خواهد بود.
اخبار اقتصادی - طلا 

 


ویدیو مرتبط :
قیمت سرویس طلای دختر خالم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط طلای جهانی به کانال ۱۲۰۰ دلاری/قیمت دلار در بازار تهران



قمیت جهانی طلا,قیمت دلار بازار تهران

ریزش قمیت جهانی طلا شدید شد

سقوط طلای جهانی به کانال ۱۲۰۰ دلاری

امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی نسبت به آخرین نرخ با کاهش ۵۷ دلاری به کانال ۱۲۰۰ دلار سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، طلا در بازارهای جهانی با توجه به اعلام سیاست‌های فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا، نسبت به آخرین نرخ 57 دلار دیگر ریزش کرد.

براساس این گزارش، هم اکنون هر اونس(معادل 31.131گرم) طلا در بازارهای جهانی نسبت به هفته گذشته با 57 دلار کاهش به کانال 1200 دلار سقوط کرده و به محدوده یک هزار و 284 دلار رسیده است.

این گزارش می‌افزاید: این قیمت نسبت به آخرین نرخ ریزش 57 دلار کاهش نشان می‌دهد که این میزان نسبت به 30 روز 83 دلار کاهش داشته است.

به گزارش فارس؛ این کاهش قیمت موجب شد، تا قیمت طلا و سکه در بازار‌های ایران کاهش یافته به طوری که هر قطعه سکه طرح جدید (با تصویر امام) یک میلیون و 160 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

براساس این گزارش؛ دلار نیز در بازار تهران نسبت به آخرین نرخ با کاهش حداقل 270 تومانی به 3 هزار و 200 تومان کاهش پیدا کرده است.

به گزارش فارس؛ تحلیل‌گران بازار معتقدند روند نزولی قیمت جهانی طلا ادامه خواهد یافت./فارس