اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت سیگار ثابت ماند


نمایندگان با افزایش 10 ریالی قیمت هر نخ سیگار مخالفت کردند و دولت نیز مخالف این افزایش بود.

خبرگزاری خانه ملت: نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه 4 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 1394، پیشنهادات کمیسیون های تخصصی برای اضافه شدن بندهای مرتبط به ماده واحده را مورد بررسی قرار دادند.

کمیسیون اجتماعی پیشنهاد افزایش 10 ریالی قیمت هر نخ سیگار را داشت تا درآمد حاصل از افزایش این قیمت به 1800 میلیارد ریال برسد.

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس توضیح داد: اعتیاد 70 درصد از معتادان از سیگار شروع شده است و حدود 4-3 هزار میلیارد تومان صرف خرید سیگار می شود ضمن آنکه دو برابر این میزان به مصرف تبعات ناشی از سیگار می‌رسد.

داوود محمدی به عنوان موافق این پیشنهاد توضیح داد: بسته شدن در زندان‌ها، کاهش اعتیاد، کاهش مصرف سیگار و دخانیات از نتایج ملموس افزایش قیمت سیگار است.

دولت و کمیسیون تلفیق مخالف این پیشنهاد بودند و وکلای مردم در خانه ملت نیز با 81 رأی موافق، 65 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع با افزایش قیمت سیگار مخالفت کردند.

در پیشنهاد کمیسیون اجتماعی تصریح شده بو که ردیف درآمدی 160144 حاصل از افزایش 20 ریال به قیمت هر نخ سیگار به 30 ریال افزایش و درآمد ردیف نیز به 1800 میلیارد ریال افزایش می یابد.


ویدیو مرتبط :
چرا وزن ثابت می‌ماند؟ و لاغر نمی شوید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت و سهمیه بنزین ثابت ماند/ واریز 60 لیتر بنزین خرداد فردا شب به کارت‌ها



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قیمت و سهمیه بنزین ثابت ماند/

واریز 60 لیتر بنزین خرداد فردا شب به کارت‌ها

خبرگزاری فارس: ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور اعلام کرد: 60 لیتر سهمیه بنزین خردادماه خودروهای شخصی ساعت 24 روز سی و یک اردیبهشت ماه در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

به گزارش فارس، ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور اعلام کرد: 60 لیتر سهمیه بنزین خردادماه خودروهای شخصی ساعت 24 روز سی و یک اردیبهشت ماه در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

بدین ترتیب سایر وسایط حمل و نقل عمومی نیز سهمیه‌ای مشابه اردیبهشت ماه دریافت خواهند کرد و هیچگونه تغییر در میزان، قیمت و سهمیه سوخت در خردادماه وجود نخواهد داشت.

همچنین در خردادماه 500 لیتر سهمیه بنزین با نرخ آزاد 700 تومان در کارت‌های سوخت خودروها واریز می‌شود که در صورت اتمام سهمیه 400 تومانی قابل استفاده خواهد بود./فارس