اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت ساعت هوشمند گیر اس 2 طلایی


ظاهرا حتی ساعت هوشمند از جنس طلا خریدن از سامسونگ هم ارزان‌تر از اپل است. این کمپانی کره‌ای امروز قیمت نسخه‌ی طلایی Gear S2 کلاسیک که از طلایی ۱۸ قیراط ساخته شده را معرفی کرد.

zoomit.ir - امین فیض پور: ظاهرا حتی ساعت هوشمند از جنس طلا خریدن از سامسونگ هم ارزان‌تر از اپل است. این کمپانی کره‌ای امروز قیمت نسخه‌ی طلایی Gear S2 کلاسیک که از طلایی ۱۸ قیراط ساخته شده را معرفی کرد. این ساعت هوشمند قرار است به صورت جهانی عرضه شود. اولین بازار این ساعت کشور چین خواهد بود.

قیمت ساعت هوشمند گیر اس 2 از جنس طلا مشخص شد

سامسونگ هنوز اطلاعات زیادی از زمان عرضه و قیمت این محصول ارائه نکرده، اما در اروپا نسخه‌ی طلای گیر اس ۲ کلاسیک با قیمت ۴۸۰ یورو (برابر ۵۲۰ دلار) قابل پیش‌سفارش است. البته کمپانی کره‌ای هنوز این قیمت را تایید نکرده.

در نگاه اول این قیمت کمی عجیب و غیر واقعی به نظر می‌رسد؛ مخصوصا در مقایسه با نسخه‌ی طلایی رُز گلد ساعت اپل که قیمتی ۱۷٫۰۰۰ دلاری دارد. در هر حال، تفاوت در مقدار طلای به کار رفته در هر دو محصول هم می‌تواند قابل بحث باشد. سامسونگ تنها بخش‌ ظاهری و بالایی ساعت هوشمند خود را از طلا ساخته، در حالی که اپل واچ Edition کاملا از طلا ساخته شده است.

سامسونگ تصمیم گرفته تا برای شروع در ابتدا تنها نسخه‌ی کلاسیک ساعت هوشمند خود را با ساخت طلا عرضه کند و هنوز خبری از نسخه‌ی ورزشی این محصول با پوشش طلا در میان نیست. شاید در مقایسه با اپل بتوان اینطور حساب کرد که در زمان از رده خارج شدن این محصول، شما پول زیادی را از دست نداده‌اید و از آن طرف نسخه‌ای با پوشش طلا هم داشته‌اید. در نتیجه خرید اپل واچ ادیشن در مقایسه با گیر اس ۲ ریسک بالاتری دارد.


ویدیو مرتبط :
نگاه نزدیک به ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گیر اس 2، ساعت زیبا و هوشمند سامسونگ


پس از وعده‌ی معرفی ساعت هوشمند گیر اس ۲ و گیر اس ۲ کلاسیک در کنفرانس مربوط به رونمایی از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس، سامسونگ دقایقی پیش ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: پس از وعده‌ی معرفی ساعت هوشمند گیر اس ۲ و گیر اس ۲ کلاسیک در کنفرانس مربوط به رونمایی از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس، سامسونگ در IFA 2015 ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد.

گیر اس 2 کلاسیک و گیر اس 2 اسپورت معرفی شد

در دو ماه اخیر اخبار مختلفی در خصوص معرفی ساعت هوشمند جدید دایر‌ه‌‌ای شکل توسط سامسونگ منتشر شده است. ساعت هوشمند جدید سامسونگ از فرم فکتور دایره بهره برده و از مشخصات اصلی آن می‌توان به حاشیه‌ی چرخان آن اشاره کرد که از ابتدا روی این ویژگی تاکید بسیاری شده است.

پس از آنکه سامسونگ در جریان معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس با انتشار تیزری وعده‌ی رونمایی از گیر اس ۲ را در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ داد، این کمپانی محصول خود را معرفی کرده است.

گیر اس 2 کلاسیک و گیر اس 2 اسپورت معرفی شد

سامسونگ ساعت هوشمند خود را با نام گیر اس ۲ در دو نسخه‌ی کلاسیک و اسپورت معرفی کرد. این ساعت هوشمند با یک ویژگی خلاقانه همراه شده که همان حاشیه‌ی چرخان تعبیه شده در دور ساعت است.

با استفاده از این حلقه‌ی چرخان می‌توان در اپلیکیشن نقشه زوم کرد، بین عناوین خبری در اپلیکیشن اخبار یا بین ایمیل‌ها در اپلیکیشن ایمیل حرکت کرد.

 گیر اس ۲ مبتنی بر تایزن است و براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ در حال حاضر ۱۰۰۰ اپلیکیشن برای این ساعت هوشمند در دسترس است.

اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ حکایت از این دارد که در ساخت این ساعت هوشمند از آلومینیوم و مواد مقاومی استفاده شده تا کیفیت ساخت افزایش یابد. سامسونگ همچنین از یک طراح ایتالیایی برای طراحی واچ فیس‌های جدید و غیرتکراری برای گیر اس ۲ یاری گرفته است.

همانطور که اشاره کردیم گیر اس ۲ در دو نسخه‌ی کلاسیک و اسپورت روانه‌ی بازار خواهد شد که از نظر مشخصات فنی این دو نسخه تفاوتی با یکدیگر ندارد. نسخه ی کلاسیک از وجود بند چرمی بهره خواهد برد.

از جمله‌ی مشخصات فنی گیر اس ۲ می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰، ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم و همچنین حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند اشاره کرد.

 قابلیت‌های ارتباطی این ساعت هوشمند شامل ان اف سی، وای‌فای و بلوتوث است. سامسونگ نسخه‌ای از گیر اس ۲ را مجهز به قابلیت اتصال به شبکه‌های 3G روانه‌ی بازار کرده که این نسخه می‌تواند مستقل از گوشی‌های هوشمند به کار خود ادامه دهد.

براساس اطلاعات ارائه شده، اندازه ی نمونه‌ی کلاسیک ۴۰ میلی‌متر استِ؛ در حالی که نمونه‌ی معمولی ۴۲ میلی‌متر است.

سامسونگ پیش از این نیز در مورد مصرف باتری مدعی شده بود که این ساعت هوشمند را می‌توان با یک بار شارژ برای سه روز متوالی مورد استفاده قرار داد. اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ حکایت از این دارد که از یک روش نرم‌افزاری برای کاهش مصرف باتری استفاده شده است.

این ساعت هوشمند همچون بسیاری از محصولات مشابه دارای سنسورهایی برای زیر نظر گرفتن فعالیت‌های فیزیکی کاربر است. علاوه بر کنترل فعالیت‌های فیزیکی، گیر اس ۲ حتی پیشنهاد خوردن مقدار متنابهی آب را نیز به کاربر ارائه می‌دهد.

سامسونگ ساعت گیر اس ۲ را که گواهی ضد اب IP68 را اخذ کرده، به شبکه‌ی اینترنت اشیاء خود نیز متصل کرده است. با استفاده از اتصال این ساعت به شبکه‌ی اینترنت اشیاء که مبتنی بر تجهیزات سامسونگ است، می‌توانید در زمان خروج از منزل با استفاده از ساعت هوشمند، چراغ‌های خانه را خاموش کنید.

گیر اس 2 کلاسیک و گیر اس 2 اسپورت معرفی شد

گیر اس 2 کلاسیک و گیر اس 2 اسپورت معرفی شد

گیر اس 2 کلاسیک و گیر اس 2 اسپورت معرفی شد

گیر اس 2 کلاسیک و گیر اس 2 اسپورت معرفی شد

گیر اس 2 کلاسیک و گیر اس 2 اسپورت معرفی شد

گیر اس 2 کلاسیک و گیر اس 2 اسپورت معرفی شد

گیر اس 2 کلاسیک و گیر اس 2 اسپورت معرفی شد