اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت دیپلم و لیسانس و دکترا در بازار آزاد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بازار فروش مدرک تحصیلی همانند دیگر بازارها برای مردم داغ داغ است.

تنوع این بازار هم آنقدر زیاد است که توانسته نیازهای همه گروه‌ها را دریابد. قیمت‌ها در این بازار هم ‌بسته به نوع مدرک تحصیلی متغیر است. نرخ ثابتی در این بازار وجود ندارد و اغلب افرادی که به فروش مدرک دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و حتی فروش مدارک دانشگاه‌های خارجی می‌پردازند، قیمت‌های مخصوص به خود را دارند که این قیمت‌ها بسته به اینکه مدرک تحصیلی متعلق به کدام دانشگاه باشد، قابل‌استعلام باشد یا خیر و حتی در برخی موارد ریز نمرات هم به آن اضافه شده باشد، بالا و پایین خواهد شد.


بر همین اساس، هزینه اخذ مدرک سیکل و دیپلم به ترتیب یک میلیون و 2 میلیون و 500 هزار تومان بوده است. اما در مقطع تحصیلات عالی قیمت‌ها بیشتر به دلار گرفته می‌شود. برای مدرک لیسانس 3 هزار دلار، برای خرید مدرک کارشناسی ارشد 5 هزار دلار و برای دکترا نیز 15 هزار دلار گرفته می‌شود تا مدرک برای فرد از دانشگاه‌های مجازی مالزی یا حتی امریکا صادر شود، البته در برخی از مؤسسات هم توافق بین خریدار و مؤسسه انجام می دهند و مؤسسه فروش مدرک به خریدار با سفته این تضمین را می دهد که سازمان مربوطه متوجه جعلی بودن مدرک نشود.

 

اخبار اجتماعی - ایران


ویدیو مرتبط :
افزایش قیمت دلار در بازار آزاد و بانک مرکزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت دیپلم و لیسانس و دکترا در بازار آزاد!


بازار فروش مدرک تحصیلی همانند دیگر بازارها برای مردم داغ داغ است. تنوع این بازار هم آنقدر زیاد است که توانسته نیازهای همه گروه‌ها را دریابد.

روزنامه ایران: بازار فروش مدرک تحصیلی همانند دیگر بازارها برای مردم داغ داغ است. تنوع این بازار هم آنقدر زیاد است که توانسته نیازهای همه گروه‌ها را دریابد.

قیمت‌ها در این بازار هم ‌بسته به نوع مدرک تحصیلی متغیر است. نرخ ثابتی در این بازار وجود ندارد و اغلب افرادی که به فروش مدرک دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و حتی فروش مدارک دانشگاه‌های خارجی می‌پردازند، قیمت‌های مخصوص به خود را دارند که این قیمت‌ها بسته به اینکه مدرک تحصیلی متعلق به کدام دانشگاه باشد، قابل‌استعلام باشد یا خیر و حتی در برخی موارد ریز نمرات هم به آن اضافه شده باشد، بالا و پایین خواهد شد.

بر همین اساس، هزینه اخذ مدرک سیکل و دیپلم به ترتیب یک میلیون و 2 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.

اما در مقطع تحصیلات عالی قیمت‌ها بیشتر به دلار گرفته می‌شود. برای مدرک لیسانس 3 هزار دلار، برای خرید مدرک کارشناسی ارشد 5 هزار دلار و برای دکترا نیز 15 هزار دلار گرفته می‌شود تا مدرک برای فرد از دانشگاه‌های مجازی مالزی یا حتی امریکا صادر شود، البته در برخی از مؤسسات هم توافق بین خریدار و مؤسسه انجام می دهند و مؤسسه فروش مدرک به خریدار با سفته این تضمین را می دهد که سازمان مربوطه متوجه جعلی بودن مدرک نشود.