اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت دختر چهارساله در بازار فقط 500 دلار!


یك روزنامه‌نگار سوئدی با تهیه گزارشی از وجود بازار فروش كودكان عراقی در بغداد خبر داد.

یك روزنامه‌نگار سوئدی با تهیه گزارشی از وجود بازار فروش كودكان عراقی در بغداد خبر داد!

این گزارش مطبوعاتی كه در شش صفحه در روزنامه‌های سوئد منتشر شد، طی 24 ساعت گذشته بحث و جدل‌های فراوانی را در سوئد به وجود آورد.

یك روزنامه‌نگار سوئدی به همراه همكارش به بازار بزرگی در مركز بغداد رفتند تا این صحنه‌ها را به تصویر بكشند.

گزارش این روزنامه‌نگار با تیتر "بازار فروش كودكان و نوجوانان عراقی ..." موجب شد تا بسیاری از خوانندگان این گزارش با دیدن تصاویر مربوط به آن به گریه بیفتند.

شبكه فتاة عراق تصویر دختر چهارساله عراقی با نام زهرا را پخش كرد كه می‌گفت در بازار مركز بغداد 500 دلار فروخته شده است.

این مبلغ حتی با هزینه گل‌های مصنوعی كه در كنفرانس‌های خبری مسئولان عراقی گذاشته می‌شود، برابری نمی‌كند.



ویدیو مرتبط :
زوم فوق العاده یک دوربین فیلمبرداری با قیمت 500 دلار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت دلار تا کجا بالا می رود؟+نرخ دلار در بازار تهران



قیمت دلار تا کجا بالا می رود؟

صرافان بازار دلار نمی فروشند

صرافان از فروش دلار خودداری می کنند و تنها حاضر می شوند دلار را به قیمت 3 هزار و 700 تومان آن هم نه به هر مشتری بفروشند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اقتصاد ایرانی:  یک منبع آگاه در اتحادیه طلا، جواهر و صراف تهران به اقتصاد ایرانی گفت: صرافان بازار از فروش دلار و یورو خودداری می کنند. فروش به صورت رسمی به قیمت های روز غیرقانونی است و بنابراین صرافان دلار نمی فروشند. البته اگر خریداران دلار و یورو صرافی آشنا پیدا کنند و حاضر باشند با قیمت روز بازار خرید کنند شاید به سختی بتوانند ارزهای مور نیازشان را تامین کنند.

دلار در بازار تهران به بهای 3 هزار و 600 تومان فروخته می شود. از سوی دیگر به نظر می رسد که روند افزایشی قیمت ارز با دخالت مستقیم بانک مرکزی قدری آرام شده باشد. معاملات اتاق ارزی هرچند تنها به فعالان اقتصادی ارتباط دارد ولی فضای شدید افزایش قیمت ها را قدری کند کرده است. تنها این نگرانی وجود دارد که در پی حواشی سیاسی بازهم قیمت ها روند صعودی را پیدا کند.

گزارش خبرنگار اقتصاد ایرانی از بازار فردوسی نشان می دهد، قیمت دلار در این بازار 3 هزار و 700 تومان تعیین می شود. با این وجود صرافی ها به همین قیمت نیز ارز را عرضه نمی کنند. برخی صرافان حتی قیمت 4 هزار و 100 تومان را برای فروش دلار مطرح می کنند. در حال حاضر تهیه دلار در بازار تهران بسیار دشوار شده است./اقتصاد ایرانی

 

قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی