اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت خودروهای مدل 93



اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت خودروهای مدل 93


اخبار اقتصادی - قیمت خودروهای مدل 93

طبق قانون مصوب هیات دولت، اظهار نظر درباره قیمت خودروها ارتباطی به پلیس نداشته و این نهاد موظف است با ابلاغیه سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت محیط زیست خودروها را شماره‌گذاری کند.

دبیر انجمن خودروسازان ایران توضیحاتی را درباره قیمت عرضه خودروهای مدل 93 در سال جاری ارائه کرد.

احمد نعمت‌بخش گفت: شرکت‌های خودروساز عرضه محصولات خود با مدل سال 93 را آغاز کرده‌اند. تا پایان سال جاری این خودروها با قیمت خودروهای مدل سال 92 عرضه خواهند شد.

وی با بیان این‌که متاسفانه مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی باز هم برخلاف موازین قانونی صحبت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اخیرا یکی از مسوولان پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت‌وگو با صدا و سیما اظهار کرده که به خودروسازان هشدار داده‌ایم در صورتی که قیمت خودروهای مدل سال 93 را در سال جاری افزایش دهند این خودروها شماره‌گذاری نخواهند شد.

دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: این در حالی است که طبق قانون مصوب هیات دولت، اظهار نظر درباره قیمت خودروها ارتباطی به پلیس نداشته و این نهاد موظف است با ابلاغیه سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت محیط زیست خودروها را شماره‌گذاری کند.

نعمت‌بخش گفت: نکته اصلی در این زمینه آن است که برخلاف اظهارات صورت گرفته خودروهای مدل 93 تا پایان سال جاری با قیمت خودروهای سال 92 عرضه خواهند شد.
اخبار اقتصادی - عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :
10 مدل از گرانترین خودروهای زره پوش دنیا) قیمت انلاین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل جدید قیمت گذاری خودروهای داخلی



 

مدل جدید قیمت گذاری خودروهای داخلی!

 

کاریکاتور,قیمت خودرو, قیمت روز خودرو

 

 

منبع:seemorgh.com