اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت خانه تا دو ماه دیگر واقعی می‌شود



کاهش قیمت مسکن, مشاوران املاک,رکود در بازارمسکن

قیمت خانه تا دو ماه دیگر واقعی می‌شود

رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک گفت: با روند کاهشی قیمت مسکن و رکود در بازار تا دو ماه دیگر حباب قیمت مسکن از بین می‌رود.

مصطفی قلی‌خسروی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از 20 درصد حباب قیمتی ایجاد شده مبنی بر افزایش قیمت مسکن در سال گذشته 9 درصد از این حباب شکسته شده است.

به گفته وی کاهش 9 درصدی حباب قیمت مسکن به دلیل رکود موجود در بازار امسال است.

قلی‌خسروی خاطر نشان کرد: افزایش قیمت‌ مسکن از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد و از بهار امسال با کاهش سه، پنج و 9 درصدی همراه بود.

رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک افزود: معاملات فعلی مسکن توسط "پول‌لازم‌های بازار" صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به فرصت 100 روزه اقتصادی دولت برای بهبود معیشت مردم و تاثیر آن در بازار مسکن گفت: این برنامه تاثیر‌گذار است و می‌تواند آغاز خوبی برای ثبات و کاهش قیمت مسکن باشد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
#قیمت خانه پیش ساخته #خانه های پیش ساخته#قیمت کانکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش‌بینی کاهش قیمت خانه در ماه‌های آینده



پیش‌بینی کاهش قیمت خانه در ماه‌های آینده,پیش‌بینی کاهش قیمت خانه درآینده

پیش‌بینی کاهش قیمت خانه در ماه‌های آینده

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور آینده روشنی برای بازار مسکن متصور و معتقد است: در ماه‌های آینده شاهد کاهش قیمت‌ مسکن خواهیم بود.

عباس اکبرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت جدید بسیاری از تغییر و تحولات در بخش‌های اقتصادی و سیاسی کشور با آرامش همراه شود.

وی با بیان اینکه یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ستایش داخلی‌ها و خارجی‌ها همراه بوده است، افزود: برای ارتباط خوب کشور با دیگر کشورها و ایجاد همکاری‌های جدید امیدواریم لذا این شرایط به بهبود بازار اقتصادی کشور کمک می‌کند.

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به مطالبات کشور ابراز امیدواری کرد: مطالبات ۱۰۰ میلیارد دلاری کشور از غرامت صادرات نفت به کشور برگردانده شود و چرخه اقتصادی رونق یابد.

به گفته اکبرپور دریافت مطالبات کشور باعث ورود بخشی از سرمایه‌ها به داخل می‌شود ازاین رو اشتغال ایجاد می‌شود و به طور طبیعی قیمت‌ها تعدیل خواهند شد.

وی با ابراز امیدواری از بهبود اقتصاد مسکن در ماه‌های آینده اظهار کرد: با تعدیل قیمت‌ها توان مالی متقاضیان نیز افزایش می‌یابد و بازار مسکن رونق می‌گیرد./ایسنا