اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت تندر90 فیس‌ لیفت در بازار مشخص شد


گروه خودروسازی سایپا فیس‌لیفت جدید خودرو تندر90 را با ظاهری متفاوت و به روزتر تولید و آماده ورود به بازار كرده است.

گروه خودروسازی سایپا فیس‌لیفت جدید خودرو تندر90 را با ظاهری متفاوت و به روزتر تولید و آماده ورود به بازار كرده است.

 دلیل طراحی فیس‌لیفت تندر90 نظرسنجی صورت گرفته از خریداران این خودرو و نارضایتی آنها از ظاهر به‌ویژه طراحی بدنه عقب این خودرو بود؛ به این ترتیب پروژه تغییر ظاهر و طراحی جدید برای بدنه تندر90 در شركت سایپا آغاز شد.

طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، فیس‌لیفت جدید تندر90 از نظر آپشن‌های همراه تفاوتی با مدل E2 فعلی تندر90 نداشته و تغییرات اصلی تنها در بدنه این خودرو رخ داده و بیشترین تغییرات بدنه نیز در قسمت عقب این خودرو صورت گرفته است.

ظاهرا گروه خودروسازی سایپا تصمیم دارد فیس‌لیفت جدید تندر90 را در سطح قیمتی تندر مدل E2 تولیدی خود یعنی حدود 16 میلیون تومان وارد بازار كند.

در هر خودرو خارجی كه با برند شركت اصلی در ایران تولید می‌شود، موافقت شركت تولیدكننده با ایجاد تغییرات در بدنه یا نیرو محركه خودرو برای تولید انبوه آن لازم است كه ظاهرا این كار در خصوص فیس لیفت تندر90 تولیدی پارس خودرو در مراحل نهایی قرار دارد.

طبق اطلاعات به دست آمده مراحل نهایی اخذ مجوز رنو در این زمینه در حال انجام بوده و این خودرو حداكثر تا پایان امسال وارد بازار خواهد شد.

ظاهرا ایران خودرو نیز یك مدل فیس‌لیفت تندر90 را تولید كرده و به دنبال كسب اجازه رنو برای تولید تندر تغییر شكل یافته تحت برند خودش است.

منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی فیس لیفت بی ام و سری 6

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدول قیمت انواع ارز در بازار آزاد (92/04/08)