اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت تندر همچنان در ابهام+قیمت خودرو‌های داخلی در بازار



قیمت تندر همچنان در ابهام+قیمت خودرو‌های داخلی در بازار

طی یکی دو روز گذشته برخی ثبت‌نام‌کنندگان تندر-90 در تماس با دفتر روزنامه عنوان کرده‌اند پارس خودرو با ارسال دعوت نامه از آنها خواسته که مبلغ 35 میلیون و 310 هزار تومان برای دریافت تندر خود واریز کنند.به گفته ثبت‌نام‌کنندگان، این قیمت در مقایسه با قیمت قبلی تندر، 260 هزار تومان بیشتر شده و از طرفی چون هنوز شورای رقابت نرخ نهایی تندر را اعلام نکرده است، آنها بر سر واریز مبلغ مذکور به حساب پارس خودرو مردد هستند.

این در حالی است که به گفته پارس خودرویی‌ها، ارسال دعوت‌نامه‌های مذکور هیچ الزامی را بابت پرداخت مبلغ اعلامی، متوجه ثبت‌نام‌کنندگان نخواهد کرد و آنها در این مورد مختارند.

پارس خودرویی‌ها با اشاره به اینکه هنوز قیمت تندر-90 از سوی شورای رقابت نهایی نشده، تاکید می‌کنند که اگر قیمت اعلامی کمتر از 35 میلیون و 310 هزار تومان درج شده در دعوت‌نامه‌ها باشد، مابه‌التفاوت آن به ثبت‌نام‌کنندگان پس داده خواهد شد. همچنین 260 هزار تومان اضافه شده به قیمت تندر-90 نیز بابت هزینه‌های مربوط به بیمه و عوارض و مالیات بر ارزش افزوده است.

هرچند پارس خودرویی‌ها تاکید دارند که هیچ اجباری برای تمکین از دعوت نامه‌های ارسالی نیست، اما طبق اخبار رسیده، ظاهرا قیمت جدید تندر به مذاق ثبت‌نام‌کنندگان خوش نیامده و برخی حتی از دریافت تندر خود انصراف داده‌اند. در حال حاضر تندر-90 در بازار حدود چهار میلیون تومان ارزان‌تر از نمایندگی‌ها به فروش می‌رسد و از همین رو مشتریان با انصراف از ثبت‌نام خود، ترجیح می‌دهند از بازار تندر بخرند.

البته تندرهای موجود در بازار، مدل سال 91 به شمار می‌روند و این در حالی است که پارس خودرو می‌خواهد تندر مدل 92 را تحویل ثبت‌نام‌کنندگان دهد. معمولا اختلاف قیمت یک میلیون تومانی بین مدل سال خودروها با مدل سال قبل شان برقرار است و حال باید دید ثبت‌نام‌کنندگان، تندر مدل 92 اما گران را می‌پسندند یا تندر مدل 91 اما ارزان تر را؟

قیمت خودرو‌های داخلی در بازار

دنیای اقتصاد


ویدیو مرتبط :
قیمت خودرو - قیمت خودروهای داخلی و خارجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین قیمت خودرو در بازار داخلی


قیمت برخی خودروهای داخلی