اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت بلیت‌ های جشنواره فیلم فجر


قائم مقام جشنواره فیلم فجر از تخفیف ویژه بلیت‌های جشنواره سی‌ودوم براساس سه منطقه جغرافیایی خبر داد.

خبرگزاری فارس: قائم مقام جشنواره فیلم فجر از تخفیف ویژه بلیت‌های جشنواره سی‌ودوم براساس سه منطقه جغرافیایی خبر داد.

ابراهیم داروغه‌زاده با بیان مطلب فوق اظهار داشت: امسال شاهد افزایش قیمت بلیت جشنواره فجر نیستیم، بلکه کاهش قیمت هم داریم و قیمت بلیت بر اساس سه منطقه جغرافیایی تعریف شده است.

وی افزود: بر اساس تصمیماتی که در شورای سیاست‌گذاری جشنواره و ستاد اجرایی گرفته شده سینماهای تهران به سه دسته شمال، ‌مرکز و جنوب تقسیم‌بندی شدند و برای هر کدام قیمت بلیت متفاوتی درنظر گرفته شده است.

قائم مقام جشنواره فیلم فجر ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد اجرایی مبلغ پیش‌فروش بلیت در سینماهای شمال تهران به عنوان مثال در سینماهای آزادی ،اریکه ایرانیان، پردیس ملت و سینما فرهنگ 7 هزار تومان به صورت پیش فروش و همچنین خرید از گیشه است و پیش فروش برای دانشجویان 5 هزار تومان خواهد بود.

داروغه زاده تصریح کرد: همچنین قیمت بلیت در سینماهای مرکز شهر نظیر سینما شکوفه و پردیس سمرقند 6 هزار تومان از طریق گیشه است و برای پیش فروش باحدود 30 درصد تخفیف 4 هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قیمت بلیط در سینماهای جنوب تهران نظیر راگا، تماشا و پردیس کیان در گیشه 4 هزار تومان و پیش‌فروش بلیت در سینماهای جنوب شهر تهران نیز 50 درصد تخیفیف 2 هزار تومان است و با این وجود بر اساس منطقه جغرافیایی سه قیمت متفاوت برای بلیت جشنواره درنظر گرفته شده است.

قائم مقام جشنواره فیلم فجر در خاتمه اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته امسال نیز تخفیف ویژه‌ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده و امسال دانشجویان می‌توانند با تخفیف 20 درصدی بلیت‌های جشنواره را پیش خرید کنند.


ویدیو مرتبط :
افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 4 ماه بعد از دهه فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین جزییات قیمت بلیت‌های جشنواره‌ی فیلم فجر / «برای اولین‌بار قیمت‌ها متغییر شده است»



اخبار ,اخبار فرهنگی ,قیمت بلیت‌های جشنواره‌ی فیلم فجر

 

اخبار فرهنگی - آخرین جزییات قیمت بلیت‌های جشنواره‌ی فیلم فجر / «برای اولین‌بار قیمت‌ها متغییر شده است»

ابراهیم داروغه‌زاده گفت: امسال در پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر شرایطی را فراهم کردیم تا هر شخص با هر امکان مالی بتواند در جشن سینمای انقلاب شرکت کند.

قائم مقام دبیر جشنواره فیلم فجر با اعلام این خبر به خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت که سالنهایی سینمایی در دوره‌ی برگزاری جشنواره‌ی فیلم فجر به سه بخش تقسیم می‌شوند و توضیح داد: امسال سه نوع قیمت بلیت، بر اساس سه منطقه جغرافیایی در شهر تهران خواهیم داشت.

وی افزود: ممتاز شامل شمال شهر تهران که سینماهایی چون «ملت»،‌ «آزادی» و «فرهنگ» را دربرمی‌گیرد که قیمت بلیت در گیشه‌ی این سینماها، 7 هزار تومان خواهد بود و در پیش‌فروش نیز دانشجویان از مزیت 20 درصد تخفیف دانشجویی برخوردار هستند.

داروغه‌زاده ادامه داد: سینماهای مرکز شهر مانند «شکوفه» قیمت بلیت در گیشه‌شان 6 هزار تومان خواهد بود که در پیش‌فروش 30 درصد تخفیف خواهد داشت.

وی با اشاره به سینماهای جنوب شهر گفت: سینماهایی مانند «راگا»، «تماشا» و «کیان» قیمت بلیت در گیشه‌ی این سینماها، 4 هزار تومان است که در این سینماها بلیت پیش‌فروش با 50 درصد تخفیف عرضه می‌شود که در نهایت قیمت را تا دو هزار تومان کاهش می‌دهد.

قائم مقام دبیر جشنواره فیلم فجر در پایان خاطرنشان کرد: در دوره سی و دو نسبت به سال گذشته کاهش زیادی در عرضه قیمت بلیت داشته‌ایم و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت جشنواره را در پیش‌فروش به قیمت‌های دو هزار تومان،‌چهار هزار تومان و هفت هزار تومان خریداری کنند بنابراین برای اولین‌بار قیمت‌ها متغیر شده است.

اخبار فرهنگی - ایسنا