اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت انواع گوشی‌ در بازار ایران (+جدول)



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت گوشی در بازار

 

اخبار اقتصادی - قیمت انواع گوشی‌ در بازار ایران (+جدول)

در جدول زیر قیمت محصولات موبایلی که در بازار ایران یافت می‌شود آمده است البته این قیمت‌ها حدودی بوده و ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند.

معمولا یکی از دغدغه‌های متقاضیان قبل از خرید گوشی تلفن همراه آگاهی از قیمت دقیق و واقعی آن است تا احیانا مغازه‌داری محصول مورد نظر را گران‌تر نفروشد.

به گزارش ایسنا گوشی‌هایی که این روزها در بازار می‌توان پیدا کرد معمولا قیمتی بین 300 تا دو میلیون و 500 هزار تومان دارند.

در جدول زیر قیمت محصولات موبایلی که در بازار ایران یافت می‌شود آمده است البته این قیمت‌ها حدودی بوده و ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند.


 در این بین ارزان‌ترین گوشی موبایل در بازار LG Optimus L4 II E440 با قیمت 320 هزار تومان و گرانترین گوشی iPhone 5S دو میلیون و 200 هزار تومانی است.

 

مدل گوشی قیمت
iPhone 5S دو میلیون و دویست هزار تومان
iPhone 5c یک میلیون و 800 هزار تومان
Xperia Z2 دو میلیون و 100 هزار تومان
Xperia M2 dual نهصد و پنجاه هزار تومان
Xperia E1 dual چهارصد هزار تومان
Xperia T2 Ultra dual یک میلیون و 200 هزار تومان
Xperia Z1 Compact یک میلیون و 300 هزار تومان
Xperia Z1 یک میلیون و 400 هزار تومان
Xperia Z Ultra یک میلیون و 400 هزار تومان
Xperia L ششصد هزار تومان
hTC One M8 دو میلیون و 100 هزار تومان
LG G Felex دو میلیون و 50 هزار تومان
LG G2 mini هشتصد و 60 هزار تومان
LG Optimus L4 II E440 سیصد و 20 هزار تومان
LG Optimus L7 II Dual P715 ششصد هزار تومان
Samsung Galaxy S5 دو میلیون تومان
Samsung I9300I Galaxy S3 Neo یک میلیون تومان
Samsung Galaxy Tab 4 7.0 3G هشتصد هزار تومان
Samsung Galaxy Note 3 Neo یک میلیون و دویست هزار تومان
hTC Desire 816 یک میلیون تومان
hTC Desire 601 dual sim هشتصد و 50 هزار تومان
hTC One Max یک میلیون و 450 هزار تومان
hTC One Mini 2 یک میلیون و 500 هزار تومان
LG G2 یک میلیون و 500 هزار تومان
Nexus 5 یک میلیون و 300 هزار تومان
Huawei P6 نهصد هزار تومان
Huawei G700 هفتصد هزار تومان
Huawei Ascend G730 ششصد هزار تومان
Huawei Ascend Y530 چهارصد و 50 تومان
Nokia XL پانصد و 50 هزار تومان
Nokia X سیصد و 60 هزار تومان

 اخبار اقتصادی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
‫قیمت جدید انواع دوچرخه در بازار +جدول‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنز سواری در تهران چقدر آب می خورد؟/ جدول آخرین قیمت انواع خودروی بنز در بازار ایران



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت خودرو

اخبار اقتصادی - بنز سواری در تهران چقدر آب می خورد؟/ جدول آخرین قیمت انواع خودروی بنز در بازار ایران

بنز همچنان در ایران مشتری های پروپا قرصی دارد.

خودروهای آلمانی تبار به ویژه محصولات مدرن و خاص بنز و بی ام همیشه جز محبوب ترین ها در میان خریداران و خودروبازهای ایرانی بوده​اند. این در حالی است که قیمت بسیار بالای این خودروهای لوکس حتی با افزایش چند برابری قیمت هایشان هم نتوانسته مانع واردات و فروش آنها در کشور شود.

 

موضوع قیمت خودورهای کمپانی بنز در ایران در نوع خود می تواند بسیار جالب باشد، قیمت های که گاه به 500 میلیون تومان نیز می رسد. قیمت های آورده شده در این گزارش از نمایشگاه های تهران گرفته شده است و در هر مورد تلاش شده است با مقایسه چند نمایشگاه، قیمت های منطقی تر عنوان شود.

برند محبوب آلمانی این روزها وضعیت نامشخصی در بازار کشور دارد و با وجود اینکه شرکتی به صورت رسمی عرضه محصولات مرسدس بنز در ایران را به عهده دارد اما به دلیل عدم فعالیت مناسب از سوی این شرکت، بازار محصولات مرسدس بنز تقریبا به طور کامل در اختیار واردکنندگان شخصی است و به همین دلیل تنوع گسترده ای در آپشن ها و تیپ های وارد شده به کشور دیده می شود که حاصل آن اختلاف های چند میلیون تومانی خودروها در بازار است.

مرسدس بنز C یکی از محبوب ترین مرسدس بنزهای بازار ایران است که البته به تازگی به بازارهای جهانی معرفی شده. قیمت های عجیبی این ماشین خوش چهره کمی تامل برانگیز است، به گونه ای که در نمایشگاه های تهران تعداد انگشت شماری از این خودروها با قیمت های بین 430 تا 490 میلیون تومان فروخته می شود. نسل جدید این خودرو به تازگی به بازارهای جهانی معرفی شده و با طراحی ظاهری شبیه به S کلاس در ابعاد کوچک تر، کاملا با نسل پیشین خود متفاوت است. البته قیمت این خودرو متفاوت، کمی زیاد از حد گران است و قیمت بسیار بالایی برای C کلاس به شمار می رود و با این قیمت به راحتی می توان یک E کلاس را خریداری کرد. اما یک پرداخت معقول تر می تواند خرید مدل های C200 مدل 2014 باشد که در بازار قیمتی بین 280 تا 310 میایون تومان دارند که در مدل های بالا معمولا شاهد نصب کیت بدنه AMG بر روی خودرو هستیم. البته اگر خودروی بزرگتری می خواهید باید سراغ E کلاس بروید.

این خودرو که پس از فیس لیفت دو سال قبل، زیباتر هم شده است در مدل های 2015 قیمتی در حدود 500 میلیون تومان دارند که با این قیمت، خودوریی تقریبا کامل از نظر امکانات از سری E250 را به دست خواهید آورد که البته اگر از خیر کیت AMG  آن بگذرید قیمت ها به حدود 480 میلیون تومان کاهش پیدا می کند. البته اگر سال تولید خودرو برایتان مهم نیست، خرید مدل های 2014 هنوز هم می تواند یک خرید منطقی باشد که در مدل های کم شمار وارد شده قیمتی بین 435 تا 450 میلیون تومان دارند که البته از نظر امکانات نیز کامل هستند، اما تنوع زیادی ندارند.

 

قیمت خودروهای بنز

مدل خودرو

قیمت خودرو

مرسدس بنز C

430 تا 490 میلیون تومان

C200 مدل 2014

280 تا 310 میلیون تومان

C200 مدل 2015

500 میلیون تومان

مدل های 2014

435 تا 450 میلیون تومان

 اخبار اقتصادی - خبرآنلاین