اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی / پنج شنبه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی

قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی در روز پنج شنبه بیست و سوم آذرماه اعلام شد.

به گزارش مهر، بانک مرکزی قیمت انواع ارز در روز پنج شنبه در مرکز مبادلات ارزی را اعلام کرد که براساس آن، قیمت دلار آمریکا، یورو، لیر ترکیه و روبل روسیه، یوآن چین، روپیه هند و درهم امارات نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت ین ژاپن کاهش یافته، ضمن اینکه قیمت یکهزار وون کره جنوبی ثابت باقی مانده است.

برهمین اساس، قیمت دلار مبادلاتی امروز 2458 تومان، یورو 3215 تومان، درهم 669 تومان و لیر ترکیه حدود 1384تومان نرخ‌گذاری شده است. قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی در روز پنج شنبه به شرح جدول ذیل است:

جدول قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی


ویدیو مرتبط :
انیمیشن باحال و خنده دار - شنبه خر است -قیمت دلار و ارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی

بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) نرخ انواع ارز را در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد که بر این اساس نرخ مبادلاتی دلار همانند روز گذشته، دو هزار و 457 تومان است.

به گزارش ایرنا، قیمت مبادلاتی هر یورو نیز با 12 تومان افت سه هزار و 179 تومان اعلام شد.

بانک مرکزی امروز نرخ مبادله ای هر درهم امارات متحده عربی را 669 تومان، لیر ترکیه را یک هزار و 370 تومان، روبل روسیه 79 تومان، روپیه هند 44 تومان، یوآن چین 394 تومان و یکصد ین ژاپن سه هزارتومان اعلام کرد.

براین اساس، امروز نرخ مبادلاتی یک هزار وون کره جنوبی همانند هفته های گذشته 2 هزار و 300 تومان مشخص شد.

یادآور می شود،مرکز مبادلات ارزی از سوم مهرماه امسال با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، فعالیت خود را آغاز کرد و طی این مدت توانسته است در زمینه تامین نیازهای ارزی متقاضیان و ثبات نرخ ارز اقداماتی را انجام دهد.

در مرحله نخست مرکز نسبت به تامین ارز گروه های کالایی 4،3 و 5 اقدام کرد و در مراحل بعد، اولویت های 2 (به غیر از داروهای انسانی)،6 ، 7 و 8 نیز مشمول دریافت ارز به نرخ مبادله ای شدند./ایرنا

قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی