اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت افسانه ای لباس خواننده زن عرب



خواننده زن عرب,طراح لباس لبنانى,احلام,عکس احلام,عکسهای احلامسوریه,تحریم سوریه,تحریم های سوریه و ایران,تحریم ایران,اخبار روز,

 

قیمت افسانه ای لباس خواننده زن عرب

تونى یعقوب طراح لباس لبنانى براى احلام خواننده ى معروف عرب که یکى از سه داور مسابقات 'اراب آیدل' یا 'محبوب عرب' بود، پیراهنى دوخت که ارزش آن 7 برابر ارزش لباس عروسى شاهزاده کیت میدلتون بوده است.

به گزارش قدس انلاین به نقل از سایت العربیه فارسی، تونى یعقوب طراح لباس لبنانى براى احلام خواننده ى معروف عرب که یکى از سه داور مسابقات "اراب آیدل" یا "محبوب عرب" بود، پیراهنى دوخت که ارزش آن 7 برابر ارزش لباس عروسى شاهزاده کیت میدلتون بوده است.

این خواننده که نام کاملش احلام على الشامسى است. در حال حاضر یکى از ثروتمند ترین خوانندگان خاورمیانه و جهان عرب به شمار مى آید. پدر او اماراتى و مادرش بحرینى است.

لباس ویژه اى که احلام در آخرین مراسم از سرى برنامه هاى "اراب آیدل" پوشیده بود، بر تن این خواننده خوش درخشید. این لباس که 7 برابر لباس عروس دربار بریتانیا (همسر شاهزاده ویلیام نوه ى ملکه) قیمت داشته است، 1 میلیون و 300 هزار ریال قطرى (معادل 360 هزار دلار امریکا) خرج برداشت.

 

تونى یعقوب طراح بین المللى لباس گفته بود که احلام یک سرى الماس دارد که مى خواهد در لباس آخرین شب برنامه "محبوب عرب" یا "اراب آیدل" بکار برد و بپوشد.

این طراح مى گوید پارچه ى استفاده شده همرنگ الماسها است و از نوع "جاکوب شلفرت" مى باشد که ساخت سوئیس است. ضمناً کاشت الماسها بر لباس با لیزر صورت گرفته است.

طبق اخبار منتشره بیش از 40 قیراط الماس خالص و صاف و انواع دیگرى از جواهرات گرانقیمت در تهیه ى این لباس بکار رفته است.

 

اظهار نظرهاى پرتنوعى که در وبگاههاى اجتماعى در این زمینه منتشر شده است، نشان مى دهد که این لباس کمتر از خود برنامه ى "اراب آیدل" خبرساز و بحث برانگیز نبوده است.

شایان ذکر است برگزاری مراسمات لهو و لعب و خوشگذرانی و ولخرجی های افسانه ای در حالی است که ملت های عرب بخاطر قیام علیه حکومت های خودکامه و وابسته خود در سختی ها و رنج های فراوانی بسر می برند./قدس آنلاین


ویدیو مرتبط :
خواننده زن عرب که بدستور ال سعود بقتل رسید بخاطر این

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثروت افسانه ای پولدارترین خواننده زن جهان دوباره خبرساز شد +عکس



همیشه شنیده میشود بیانسه خواننده محبوب 31 ساله امریکایی ثروتمندترین خواننده زن در دنیاست. او که مادر یک دختر است اخیرا تصویری از صندلی که برای دخترش تهیه کرده است در صفحه توئیترش قرار داد که همانند دیگر وسایل لوکس و گرانقیمت خریداری شده برای تنها دختر این زوج هنری ثروتمند خبرساز شد.

پولدارترین خواننده زن , تصاویر پولدارترین خواننده زن
او که اکنون درحال برگزاری تور اجرای زنده اش در شهرهای مختلف دنیاست به همراه همسرش در کوبا به سر میبرد، با انتشار این تصویر نشان داد که دخترش نیز در جایگاهی کنار وی قرار دارد و همواره وظیفه مادری اش را به خوبی اجرا خواهد کرد.
این خواننده که برنده 16 جایزه "گرمی" معتبرترین جایزه عرصه موسیقی است به محض قرار دادن این تصویر در توئیتر با بیش از 186 هزار بازدید روبرو شد.
طرح این صندلی که درمیان اهالی هنر به نام صندلی کارگردانی معروف است اگرچه ظاهر ساده ای دارد اما به دلیل تعلق به یک کارخانه نامدار سازنده قیمت بسیار بالایی داشته و در کنار اجناسی چون پستانک مزین به الماس، عروسک جواهر نشان ، وان حمام کریستال و دیگر اجناس لوکس متعلق به دختر او قرار گرفته است.
بیانسه در حال تهیه پنجمین آلبوم ترانه های خود است و به زودی آن را روانه بازار خواهد کرد..... /  pardad.ir

پولدارترین خواننده زن , تصاویر پولدارترین خواننده زن

پولدارترین خواننده زن , تصاویر پولدارترین خواننده زن

پولدارترین خواننده زن , تصاویر پولدارترین خواننده زن