اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت اجاره و خرید مسکن در منطقه 2 تهران


قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در محله های مختلف منطقه 2 تهران نوسان زیادی دارد و به بیش از 5 میلیون تومان هم می‌رسد.

خبرگزاری مهر: قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در محله های مختلف منطقه 2 تهران نوسان زیادی دارد و به بیش از 5 میلیون تومان هم می‌رسد.

 قیمت مسکن در مناطق شمالی تهران به نسبت دیگر مناطق، افزایش قیمت کمتری را تجربه کرده اند اما بازهم در این محله ها تا حدود 2 میلیون تومان به قیمت‌ها اضافه شد، البته امکانات رفاهی هر آپارتمان تاثیر زیادی بر قیمت نهایی آن دارد

منطقه 2 تهران هم جزو مناطقی به شمار می رود که برخی از سازندگان در آن امکانات ویژه ای را در نظر می گیرند و همین ویژگی می تواند قیمت هر مترمربع آپارتمان را در برخی از محله های این منطقه تا متری 8 میلیون تومان هم افزایش دهد.

محله های شهرک غرب و سعادت آباد در این منطقه از محله هایی به شمار می روند که قیمت هر مترمربع آپارتمان در آنها وابسته به نوع امکانات و ویژگی های خاص است اما در مجموع یک آپارتمان با پارکینگ و انباری در این مناطق بیش از 5 میلیون تومان قیمت دارد که بیشترین قیمت خرید و فروش در منطقه را هم شامل می شود.

البته این قیمت‌ها به غیر از قیمت هر مترمربع ویلا در این محله ها است، زیرا در بخش هایی از شهرک غرب ویلاهای لوکسی ساخته می شود که می تواند تا بیش از 10 میلیون تومان هم خرید و فروش شود.

 خرید و فروش آپارتمان در منطقه 2 تهران(قیمتها به میلیون تومان)

محله

قیمت هرمترمربع در سال 91

قیمت هر مترمربع در سال 90

شهر آرا

3.4-4

2-2.7

ستارخان

3.7-4

2.3

سعادت آباد

3.9-4.2

2.8-3.5

شهرک غرب

5

3-4

طرشت

3-3.3

1.8-2.4

گیشا

4-5

2.8-3.3

شهرک ژاندارمری

3.7-4.2

2.7-3.5


اجاره بها در این منطقه هم مانند دیگر مناطق در شمال تهران از قیمت در هر مترمربع پیروی می کند به طوری‌که اجاره بها در این منطقه بیش از 50 میلیون تومان برای آپارتمان‌های نوساز و 50 متری است و به ندرت می توان آپارتمان‌هایی با قیمت کمتر را در این منطقه پیدا کرد.

البته این قیمت‌ها برای آپارتمان هایی است که فقط پارکینگ و انباری دارند و اگر دارای امکانات بیشتری باشند به قیمت رهن کامل افزوده می شود که در این میان اجاره یک ویلا در شهرک غرب می تواند به قیمت های نجومی هم برسد.

رهن کامل برای اجاره بهای یک آپارتمان 50 متری در این منطقه تا بیش از 60 میلیون تومان هم تعیین می شود و کمتر از 40 میلیون تومان نخواهد بود.

اجاره بها در آپارتمان های 50 متری منطقه 2(قیمتها به میلیون تومان)

محل

اجاره بها در سال 91

اجاره بها در سال 90

شهرآرا

50-55

30-40

ستارخان

50-55

40-50

سعادت آباد

50-60

40-50

شهرک غرب

50-60

40-50

طرشت

40-50

30-40

گیشا

50-55

40-50

شهرک ژاندارمری

50-55

35-45


ویدیو مرتبط :
مشاور املاک توسعه ارس - منطقه آزاد ارس خرید و فروش و اجاره و رهن و معاوضه ملک و املاک و زمین خرید و فروش قطعه زمین در م

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت خرید و اجاره مسکن در تهران


در مقایسه با بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی که این روزها در رکود به سر می‌برد، بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی کم کم در حال راه افتادن است و نشانه هایی از رونق در این بخش از بازار مسکن دیده می‌شود.

روزنامه دنیای اقتصاد: در مقایسه با بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی که این روزها در رکود به سر می‌برد، بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی کم کم در حال راه افتادن است و نشانه هایی از رونق در این بخش از بازار مسکن دیده می‌شود.

شواهد در بازار معاملات مسکن نشان می‌دهد که همچنان خریداران و فروشنده‌های آماتور در بازار بیم از انجام معامله دارند تا مبادا با ضرر و زیان رو‌به‌رو شوند.


ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی اجاره‌ای و فروشی پرداخته است که روزگذشته به بازار مسکن از سوی مالکان عرضه شد. در فایل یک واحد مسکونی فروشی عنوان شده است: اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری یا خرید استثنایی هستید، یک‌واحد 91 متری کلید نخورده، رو به آفتاب در خیابان جنت آباد جنوبی با قیمت 465 میلیون تومان به خریدار تحویل داده می‌شود.

 علاوه براین در خیابان فرمانیه یک واحد مسکونی نوساز به متراژ 95 متر مربع با کلیه امکانات، متری 7 میلیون و 600 هزار تومان قیمت گذاری شده است و در فایل مذکور مالک اظهار کرده است که «فوری فوری» قصد فروش این واحد را دارد.

 همچنین در خیابان ورزی واقع در بلوار فردوس یک واحد نوساز 83 متری که ارزش هر متر مربع آن 4 میلیون و 950 هزار تومان تعیین شده است، فوری به متقاضی واگذار می‌شود.