اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت آپارتمان های کلنگی در تهران (جدول)



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت مسکن

آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان کلنگی در مناطق 22گانه شهری تهران است:

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت مسکن

 

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

 


ویدیو مرتبط :
‫قیمت خانه‌های کلنگی تهران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهران رکورد‌دار افزایش قیمت مسکن/جدول قیمت آپارتمان



افزایش قیمت مسکن,قیمت مسکن,قیمت مسکن در تهران

تعیین قیمت‌های نجومی، بیش از ارزش واقعی از سوی مالکان طی چند ماه اخیر باعث شد تا بسیاری از مستاجران یا خریدارانی که از حاشیه تهران به تهران نقل مکان کرده بودند دوباره به محل سکونت قبلی خود برگردند.

به گزارش نامه، قیمت واحدهای مسکونی در تهران طی 2 ماه اخیر با رشد 30 درصدی روبرو بوده و رکوردار افزایش قیمت شناخته شده است.

طی دو ماه گذشته که بارها بازار ارز و طلا با نوسان رو‌به‌رو شد هر روز شاهد این موضوع بودیم که مالکان و موجران زیادی به بازار مراجعه می‌کردند یا در تماس تلفنی اظهار می‌کردند حال که قیمت‌ها با افزایش مواجه شده است آیا امکان دارد آنها هم قیمت فروش یا اجاره واحدشان را افزایش دهند ؟

با نگاهی به فایل های خرید فروش مسکن در بنگاه ها متوجه افزایش محسوس قیمت ها خواهیم شد به طوری که اکنون کمترین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در انتهای خیابان صفاری حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و بیشترین قیمت هر متر مربع در بلوار قیام نزدیک به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، اما کمتر مالکی راضی می‌شود که واحدش را با چنین قیمت‌هایی به بازار معرفی کند و اکثر فروشنده‌ها قیمت واحدهای فروشی خود را ۴۰ درصد بالاتر از قیمت‌های مذکور تعیین می‌کنند.

در جدول زیر قیمت برخی آپارتمان ها در نقاط مختلف تهران آمده است:

 افزایش قیمت مسکن,قیمت مسکن,قیمت مسکن در تهران

 منبع:نامه نیوز