اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت آپارتمان های تا 50 متر در تهران


این روزها خریداران خانه‌های کوچک سخت‌تر از گذشته می‌توانند مورد مناسبی برای خرید پیدا کنند. بیشتر آپارتمان‌های زیر 50 متر مربع که موقعیت مناسبی دارند در کمتر از یک هفته به فروش می‌روند و خریداران با مشکل کمبود فایل فروش مواجه شده‌اند.

روزنامه دنیای اقتصاد: این روزها خریداران خانه‌های کوچک سخت‌تر از گذشته می‌توانند مورد مناسبی برای خرید پیدا کنند. بیشتر آپارتمان‌های زیر 50 متر مربع که موقعیت مناسبی دارند در کمتر از یک هفته به فروش می‌روند و خریداران با مشکل کمبود فایل فروش مواجه شده‌اند.

قیمت کل خرید خانه‌های کوچک معمولا زیر 200 میلیون تومان است و با دریافت وام و رهن سریع آن مبلغی حدود 100 میلیون تومان فراهم می‌شود که به همین دلیل در فرصت کوتاهی به فروش می‌روند.

یکی از فعالان بازار مسکن در شرق پایتخت می‌گوید: بیشتر خریداران مسکن داوطلب خرید خانه‌های کوچک هستند و بیشتر فایل‌های فروش باقی مانده مربوط به خانه‌های بزرگ متراژ است و خریداران هنوز نقدینگی لازم برای خرید این خانه‌ها را به دست نیاورده‌اند.

به گفته این فعال بازار، سرمایه‌گذاران کوچک و خریداران واقعی با توجه به واقعی شدن قیمت‌ها و پیش‌بینی اینکه افزایش وام مسکن در سال آینده قیمت این نوع آپارتمان‌ها را افزایش می‌دهد، به دنبال خرید آپارتمان‌های کوچک هستند و در حال حاضر بیشتر فایل‌های آپارتمان‌های زیر 50 متر به فروش رفته است. این مشاور املاک در شرق پایتخت ادامه می‌دهد: درحال حاضر آپارتمان‌های کوچک که زیر 5 سال قدمت دارند و خوش نقشه هم هستند و قیمت مناسبی دارند در کمتر از10 روز قولنامه می‌شوند.

قیمت آپارتمان های تا 50 متر در تهران


ویدیو مرتبط :
آپارتمان های تهران در کف قیمت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت آپارتمان‌های زیر 50 متر در تهران


به طور یقین 50 میلیون تومان یا مبلغی نزدیک به این رقم، این روزها برای اغلب مستاجران ساکن در تهران، بودجه‌ای غیرقابل تامین برای خرید یک واحد مسکونی به اصطلاح سوئیت در مناطق کم کیفیت و پر ازدحام تهران است.

به طور یقین 50 میلیون تومان یا مبلغی نزدیک به این رقم، این روزها برای اغلب مستاجران ساکن در تهران، بودجه‌ای غیرقابل تامین برای خرید یک واحد مسکونی به اصطلاح سوئیت در مناطق کم کیفیت و پر ازدحام تهران است.

از سوی دیگر شواهد همیشه نشان داده مستاجرانی که از طریق وام، قرض، رهن و بودجه ناچیز تصمیم به خانه دار شدن گرفته اند در بازار مسکن مناطق جنوبی تهران تن به خرید ملکی می‌دهند، البته اکثر واحدهایی که با قیمت کمتر از 50 میلیون تومان به بازار فروش عرضه می‌شوند، چند سال ساخت با حداقل امکانات هستند، اما خرید این دسته از واحدهای مسکونی از نظر مستاجرانی که قدرت مالی کافی برای خرید ندارند، گام بزرگی است برای صاحبخانه شدن و از طرف دیگر فروشنده‌های این سوئیت‌های مسکونی سعی می‌کنند از کوچک‌ترین یا پیش پا افتاده‌ترین امتیاز واحدشان، برای برتری ملک شان استفاده کنند.

کوچه ماشین‌رو
در خیابان دامپزشکی یک واحد 27 متری به قیمت 37 میلیون تومان آماده تحویل به خریداران با این شرایط است، 10 میلیون تومان وام، 12 میلیون تومان رهن و 15 میلیون تومان نقد.

فروشنده این واحد مسکونی اعلام کرده موقعیت کوچه این واحد مذکور، ماشین‌رو است.

اکازیون، حیاط خلوت
واحدی 35 متر مربعی واقع در خیابان 16 متری امیری به همراه 20 میلیون تومان وام برای فروش به بازار عرضه شده و البته این واحد به میزان 12 میلیون تومان در رهن است و خریدار می‌تواند تنها با پرداخت 13 میلیون تومان صاحب این واحد شود و مالک اظهار کرده این واحد اکازیون است چرا که از حیاط خلوت برخوردار است.

علاوه براین یک واحد متراژ کوچک با شرایط ویژه به بازار معاملات ملکی معرفی شده است؛ این واحد مذکور 46 متر مربع واقع در طبقه دوم به صورت تک واحدی است. این ملک در خیابان راه‌آهن، ابتدای خیابان جوادیه است و به نقل از فروشنده رو به آفتاب بودن یکی از امتیازات مهم این واحد به شمار می‌آید.

منبع: دنیای اقتصاد