اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت آپارتمان در تنها منطقه آزاد شمال ایران(+جدول)



ارزان‌ترین آپارتمان در منطقه آزاد انزلی با قیمت هر متر مربع یک میلیون تومان و گران‌ترین با قیمت هر متر مربع 4.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شهر انزلی پس از مرکز استان در گیلان، دومین شهر پر جمعیت این استان بوده و یکی از متراکم‌ترین شهرهای ایران از لحاظ تراکم جمعیت محسوب می‌شود.

شهر انزلی در غرب استان گیلان قرار داشته و به واسطه سواحل خزر و تالاب بین‌المللی بندر انزلی از چند جزیره و شبه جزیره تشکیل شده است که به واسطه پل‌هایی به هم مرتبط هستند.

بر اساس جست و جو در سایت‌های آنلاین و فایل‌های فروش مسکن در منطقه آزاد انزلی، منطقه کلویر با قیمت هر متر مربع یک میلیون تومان ارزان‌ترین و خیابان تهران با قیمت هر متر مربع 4.5 میلیون تومان گران‌ترین مناطق به شمار می‌روند. 

 

اخبار,اخباراقتصادی,,قیمت مسکن

اخبار اقتصادی  -  اقتصاد آنلاین 


ویدیو مرتبط :
‫آپارتمان در شمال تهران چند؟ +جدول‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت آپارتمان در منطقه جردن تهران (جدول)




اخبار اقتصادی - قیمت آپارتمان در منطقه جردن تهران (جدول)

گرانقیمت ترین مسکن در منطقه جردن تهران بیش از 3 میلیارد تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید جدول نرخ روز انواع آپارتمان در محله های مختلف منطقه جردن (خیابان آفریقا) در شهر تهران به شرح زیر است.

 

اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت مسکن

اخباراقتصادی - اقتصاد آنلاین