اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت‌ های جدید اعزام به عتبات در ماه رمضان


مدیركل امور عتبات عالیات سازمان حج از اعلام قیمت های جدید اعزام به عتبات عالیات در ماه رمضان خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیركل امور عتبات عالیات سازمان حج از اعلام قیمت های جدید اعزام به عتبات عالیات در ماه رمضان خبر داد.

محسن نظافتی با بیان اینكه اعزام‌های امسال از ابتدای ماه رمضان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته و مذاكرات صورت گرفته از ابتدای ماه رمضان زایران ایرانی به عتبات وعالیات اعزام خواهند شد .

نظافتی از اعزام زایران ایرانی به عتبات در قالب سفرهای زمینی و هوایی در ماه رمضان خبر داد و اعلام كرد: هزینه سفر به صورت زمینی یك میلیون و ۵۹۰ تا یك میلیون و ۶۸۵ هزار تومان برای بسته‌های ۱۴ شبه و دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تا دو میلیون ۴۷۰ هزار تومان برای بسته‌های ۲۳ شبه در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان كرد: برای بسته‌های ۱۴ شبه هوایی نیز رقم یك میلیون و ۹۳۴ هزار تومان تا دو میلیون و ۲۳ هزار تومان پیش بینی شده است. و برای ۲۳ شبه هوایی نیز دو میلیون ۶۶۰ هزار تا دو میلیون ۸۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر كل عتبات عالیات سازمان حج وزیارت گفت: امسال برای اعزام زایران قرعه کشی صورت نمی‌گیرد و تمام متقاضیانی كه در سامانه اعزام نام نویسی كنند،در فرصت انتخاب شده از سوی زایران اعزام خواهند شد.

نظافتی در مورد بسته‌های ۱۴ شبه اعزام زائران تصریح كرد: در این طرح، زائران ۱۱ شب را در كربلا و بقیه زمان خود را در نجف و كاظمین سپری خواهند كرد.

وی همچنین با اشاره به بسته‌های ۲۳ شبه افزود: در این اعزام زائران ۱۱ شب را در كربلا و ۱۱ شب را در نجف و بقیه زمان خود را در كاظمین خواهند گذراند.

مدیر كل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته، مردم می‌توانند ظرف چند روز آینده با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت و طی مراحل قانونی نام نویسی كنند.


ویدیو مرتبط :
سایت مرجع اعزام به عتبات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز ثبت‌ نام اعزام به عتبات در ماه رمضان


مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت‌نام اعزام زائران عتبات در ماه رمضان از روز پنج‌شنبه ۷ خردادماه آغاز می‌شود، گفت: هزینه‌های این سفر بین یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان تا دو میلیون ۸۱۰ هزار تومان خواهد بود.

خبرگزاری فارس: مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت‌نام اعزام زائران عتبات در ماه رمضان از روز پنج‌شنبه ۷ خردادماه آغاز می‌شود، گفت: هزینه‌های این سفر بین یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان تا دو میلیون ۸۱۰ هزار تومان خواهد بود.

محسن نظافتی درباره اعزام زائران به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان گفت: زمان ثبت‌نام از روز پنج‌شنبه 7 خردادماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی www.atabat.org.ir آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات کارت ملی خود در این سامانه ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت افزود: این اعزام‌ها از اول ماه مبارک رمضان به دو صورت هوایی و زمینی در بسته‌های 14 شبه و 23 شبه صورت می‌گیرد و تا 26 ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد که تمام ثبت‌نام کنندگان بدون قرعه کشی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمام جزئیات سفر از قبیل تاریخ اعزام، نوع اعزام و قیمت آن در پایگاه مذکور آمده است، گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام موقت برای قطعی کردن ثبت‌نام خود باید با آژانس‌های مسافرتی و کارگزاری‌های مجاز مراجعه کنند.

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و 590 تا یک میلیون و 685 هزار تومان برای بسته‌های 14 شبه و دو میلیون و 320 هزار تومان تا دو میلیون 470 هزار تومان برای بسته‌های 23 شبه در نظر گرفته شده است.

نظافتی خاطر نشان کرد: برای بسته‌های 14 شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و 934 هزار تومان تا دو میلیون و 23 هزار تومان پیش بینی شده است و برای 23 شبه هوایی نیز دو میلیون 660 هزار تا دو میلیون 810 هزار تومان در نظر گرفته شده است.