اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قيمت خودرو



قيمت روز خودرو ( قیمتها به روز است )

قیمت خودرو : امروز

قیمت خودرو : روز گذشته



ویدیو مرتبط :
آموزش برق خودرو : چراغ های خودرو - مدار چراغ های خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واگذاري خودرو بدون پلاک ، ممنوع



رييس مرکز شماره گذاري راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي واگذاري خودرو بدون پلاک از سوي نمايندگي هاي فروش را جرم اعلام کرد.

 

سرهنگ "محمدرضا غلامي" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارگروه اجتماعي ايرنا افزود : با توجه به هماهنگي هاي به عمل آمده بين راهنمايي و رانندگي و کارخانجات توليد خودرو ، سهميه نمايندگي هايي که خودروهاي اين کارخانجات را بدون پلاک تحويل مشتري دهند قطع و جريمه نيز خواهند شد.

 

وي تصريح کرد: در تمامي کارخانجات توليد خودرو واحد شماره گذاري مستقر شده است که بدون وقفه براي تمامي خودرو هاي توليدي پلاک صادر مي کنند.

 

رييس مرکز شماره گذاري راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي گفت: اين واحدها حتي در کارخانه هايي که روزانه بيش از سه هزار خودرو توليد مي کنند نيز به صورت مستمر فعاليت دارند.

 

غلامي از هموطنان خواست خودروهاي خريداري شده خود را بدون پلاک تحويل نگيرند و در صورت مشاهده نام و مشخصات نمايندگي متخلف را از طريق شماره تلفن "81253455 " به مسوولان راهنمايي و رانندگي اعلام کنند.