اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قوچان‌نژاد در کنار ستارگان بزرگ جام‌جهانی


سایت بلیچرریپورت در گزارشی به معرفی بهترین بازیکنان تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام‌جهانی پرداخته و بازیکن ایرانی شاغل در لیگ بلژیک را بهترین بازیکن تیم کی‌روش معرفی کرده است.

فارس: سایت بلیچرریپورت در گزارشی به معرفی بهترین بازیکنان تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام‌جهانی پرداخته و بازیکن ایرانی شاغل در لیگ بلژیک را بهترین بازیکن تیم کی‌روش معرفی کرده است.

سایت بلیچر ریپورت در گزارشی به معرفی 32 بازیکن برتر 32 تیم حاضر در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل پرداخته و قوچان‌نژاد را بهترین بازیکن ایران در این دیدارها معرفی کرده است. این سایت در گزارش خود در این باره نوشته است: رضا قوچان نژاد بازیکن 26 ساله تیم ملی ایران در حال حاضر برای باشگاه استاندارد لیژ بلژیک بازی می‌‌کند. وی در این فصل در هشت بازی دو گل به ثمر رسانده است.

وی یک بازیکن سرعتی است و می‌تواند با هر دو پایش از فاصله دور یا نزدیک شوت بزند. قوچان‌نژاد در راهیابی تیمش به رقابت‌های جام‌جهانی 2014 نقشی کلیدی داشت و توانست سه بار برای ایران گلزنی کند. قوچان‌نژاد در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2015 با پنج گل زده بهترین گلزن تیمش است.

این سایت از بازیکنان زیر به عنوان بهترین بازیکن سایر تیم‌های حاضر در جام جهانی نام برده است: مجید بوقرا (الجزیره)، ساموئل اتوئو (کامرون)، کوین پرینس بواتنگ (غنا)، دیدیه دروگبا (ساحل عاج)، جان اوبی میکل (نیجریه)، مایل جدیناک (استرالیا)، شینجی کاگاوا (ژاپن)، هیونگ مین سون (کره‌جنوبی)، وینسنت کمپانی (بلژیک)، ادین ژکو (بوسنی هرزگوین)، لوکا مودریچ (کرواسی)، استیون جرارد (انگلیس)، فرانک ریبری (فرانسه)، مسعود اوزیل (آلمان)، کنستانتینوس میتروگلو (یونان)، آندرا پیرلو (ایتالیا)، روبین فان پرسی (هلند)، کریستیانو رونالدو (پرتغال)، الکساندر کرژاکوف (روسیه)، آندرس اینیستا (اسپانیا)، ژردن شکیری (سوئیس)، برایان روئیز (کاستاریکا)، ویلسون پالاچیوس (هندوراس)، اورایب پرالتا (مکزیک)، میشائیل بردلی (آمریکا)، لیونل مسی (آرژانتین)، نیمار (برزیل)، آرتور ویدال (شیلی)ف رادامل فالکائو (کلمبیا)، جفرسون مونترو (اکوادور)، لوئیس سوارز (اروگوئه).


ویدیو مرتبط :
گفتگو با رضا قوچان نژاد در مورد جام جهانی و مسی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوچان‌نژاد: ان‌شاءالله به جام جهانی هم می‌رسیم / روزی در لیگ ایران بازی می‌کنم



قوچان‌نژاددر جام جهانی,قوچان‌نژاددر لیگ ایران

قوچان‌نژاد: ان‌شاءالله به جام جهانی هم می‌رسیم / روزی در لیگ ایران بازی می‌کنم

رضا قوچان‌نژاد سه‌شنبه شب وارد اردوی تیم ملی شد.

سعید اکبری / تکیه کلامش «ان‌شاءالله» است. در اکثر جملاتش از آن استفاده می‌کند؛ انگار سال‌ها در ایران زندگی کرده باشد. رضا قوچان‌نژاد، معروف به رضا گوچی، به اردوی تیم ملی اضافه شده تا در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین کند. او که سه‌شنبه شب وارد امارات شد، از چهارشنبه در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. چهارشنبه ظهر قبل از اینکه بازیکنان تیم ملی برای گردش و خرید راهی «دوبی مال» شوند، با قوچان‌نژاد صحبت کردیم تا نظرش را درباره شرایط تیم ملی بپرسیم.

این اواخر وضعیت خوبی در لیگ بلژیک داشتی.

هفته قبل هفته خوبی برای من بود. خودم را رساندم به لیگ. کلا هفته خوبی بود. من دیشب رسیدم به امارات. آمده‌ام اینجا که سعی کنم به تیم ملی کمک کنم.

نیمکت‌نشینی‌ات در تیم باشگاهی زیاد شده بود. ظاهرا رقابت سختی داشتی.

رقابت همه جا هست. اما این را باید از مربی‌ام بپرسید. چند وقت بود که بازی نکرده بودم. اما خوشحالم که در آخرین هفته‌ها بازی کردم. این از همه چیز مهم‌تر است.

*آمادگی‌ات را نشان دادی و ثابت کردی که حقت است بیشتر از این در ترکیب تیم باشی.

بله. در آینده می‌بینیم که به کجا خواهم رسید. الان هم از این موضوع خوشحالم.

فصل بعد در استاندارد لیژ می‌مانی؟

خدا بزرگ است. الان نمی‌دانم. اول تیم ملی مهم است. بعد به باشگاه فکر می‌کنم.

*الان آمده‌ای به تیم ملی. تیم ملی سه بازی مهم دارد. از نظر ذهنی چقدر خودت را برای این مسابقه آماده کرده‌ای؟

من همیشه آماده هستم. حالا فرقی نمی‌کند بازی برای تیم ملی باشد یا باشگاه یا دوستانه. آمده‌ام تا جایی که می‌توانم به تیم ملی کمک کنم و ان‌شاءالله خودمان را در جدول بالا ببریم.

در مورد بازی با قطر چه نظری داری؟ بازی حساسی است. از قطر شناخت داری؟

ما باید سعی کنیم برنده شویم. نتیجه را آخر بازی می‌بینیم. مهم‌تر از همه چیز این است که سعی‌مان را بکنیم که یک بازی خوب انجام دهیم و زود گل بزنیم و این مسابقه را ببریم.

می‌دانی که مردم در ایران خیلی منتظر برد تیم ملی هستند. تضمینی هست که بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم؟

ان‌شاءالله به جام جهانی هم می‌رسیم. ما فقط می‌توانیم سعی‌مان را بکنیم. اگر بتوانیم با بازی خوب و برد، مردم را خوشحال کنیم، باید این کار را انجام دهیم؛ این اجبار است. ما می‌خواهیم سعی کنیم بازی را ببریم چون هم برای خودمان خوب است هم برای هم‌وطنانمان. ان‌شاءالله درست می‌شود.

برای مردم پیامی داری؟

این ماه، ماه مهمی است. امیدوارم همه هم‌وطنانمان هر جای دنیا که هستند کمک کنند تا با موفقیت بازی‌ها را پشت سر بگذاریم.

در واقع یک جشنی آخر خرداد بگیریم؟

بله. البته الان وقت جشن گرفتن نیست. حالا ما بازی‌هایمان را بکنیم، بعد اگر صعود کردیم جشن هم می‌گیریم.

وقتی در ورزشگاه آزادی گل می‌زنی چه حسی داری؟ بین آن همه هوادار؟

گل زدن همیشه جالب است. هر جا که باشد خیلی خوب است. در ورزشگاه آزادی هم خیلی جالب است. ولی همان‌طور که گفتم مهم این است که بازی‌هایمان را ببریم و به جام جهانی برسیم.

شانس بدمان هم این است که بازی آخر با کره در این کشور است. این مسابقه خیلی سخت است.

حالا شما این‌طوری فکر کن، ما هم ببینیم به کجا می‌رسیم. اول که بازی با قطر است و باید به آن فکر کنیم.

ممکن است روزی به ایران بیایی و در لیگ ایران بازی کنی؟

ان‌شاءالله روزی در لیگ ایران بازی می‌کنم.

خبرآنلاین