اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قول آنجلینا جولی به دختران پاکستانی


پنج شنبه شب، در نشست سران زنان دنیا در سال 2013، آنجلینا جولی، هنرپیشه، کارگردان و فعال حقوق بشر، قول کمک 200 هزار دلاری به صندوق خیریه ملاله را داد.

 
 
 
 
 صبح بخیر:  پنج شنبه شب، در نشست سران زنان دنیا در سال 2013، آنجلینا جولی، هنرپیشه، کارگردان و فعال حقوق بشر، قول کمک 200 هزار دلاری به صندوق خیریه ملاله را داد.

این صندوق توسط ملاله یوسف زی 15 ساله تأسیس شد. ملاله اولیه نوجوانی است که برای جایزه صلح نوبل نامزد شده است. ملاله که در حال بهبود از ترور طالبان است، از طریق تماس ویدئویی در این نشست، این کمک مالی را پذیرفت.


به گزارش صبح بخیر،  یوسف زی گفت: «امروز من شادترین لحظه عمرم را تجربه کردم و اولین کمک مالی به صندوق ملاله را دریافت کردم. ما این پول را برای تحصیل 40 دختر خرج می کنیم و از همه شما می خواهم که به صندوق ملاله کمک کنید و بگذارید که این 40 دختر تبدیل به 40 میلیون دختر شوند.»



کمک مالی جولی برای تحصیل دختران 5 تا 12 ساله که در حال حاضر بجای درس خواندن در مدرسه مجبور به کار کردن در خانه هستند، خرج خواهد شد. او قبل از اعلام قول کمک به صندوق ملاله، سخنرانی پرشوری درباره تصمیم شجاعانه ملاله یوسف زی و دنبال کردن هدفش به هر قیمتی، انجام داد.

 ملاله تمایل خود به مدرسه رفتن را بطور عمومی بیان کرده بود و به نیابت از همه دختران حرف می زد که این کار او باعث شد نیروهای نظامی طالبان او را پیدا کنند و در مقابل همکلاسی هایش او را هدف گلوله قرار دهند.


به گزارش صبح بخیر، جولی در سخنرانی خود در مورد حمله کنندگان به ملاله گفت: «ببینید که این کار آنها چه دستاوردی داشته است. آنها به سر او شلیک کردند و او را قویتر کردند. تلاش وحشیانه آنها برای ساکت کردن او، موجب قویتر شدنش شد.»

صحبت های جولی در نشست امسال زنان در دنیا، شب پنج شنبه، با صحبت های مریل استریپ در مرکز لینکلن همراه بود.

نام های بزرگ دیگری که تا شب جمعه در این نشست سخنرانی داشتند عبارتند از: هیلاری کلینتون، تام هنکس، دکتر حوا عبدی، اوپرا وینفری. موضوعات سخنرانی ها از مبارزه علیه بلای قاچاق انسان گرفته بود تا دختران الهامبخش و زنان پیشگام در دنیای فناوری.


ویدیو مرتبط :
آرایش آنجلینا جولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه‌ترین کار آنجلینا جولی برای دختران افغان



اخبار , اخبار فرهنگی , آنجلینا جولی

بازیگر «آقا و خانم اسمیت»‌ مدیر اجرایی تولید انیمیشن «نان آور» می‌شود.

آنجلینا جولی پیت به عنوان مدیر اجرایی تولید انیمیشن «نان آور» برگزیده شد. این فیلم به کارگردانی نورا تاومی بر اساس داستان کتابی به همین نام نوشته دبورا الیس ساخته خواهد شد. داستان این کتاب درباره یک دختربچه افغان در زمان حکومت طالبان است، که برای تامین مخارج خانواده‌اش خودش را به شکل پسرها درآورده و مشغول به کار می‌شود.

 

آنجلینا جولی با بیان اینکه از کار با تیمی از هنرمندان بااستعداد بسیار خوشحال است، گفت : «میلیون‌ها دختر جوان در شرایطی شبیه به قهرمان این داستان زندگی می‌کنند، و برای ادامه زندگی خانواده‌هایشان تلاش می‌کنند.» 

 

این بازیگر برنده اسکار به تازگی کارگردانی فیلمی به نام «آنها نخست پدرم را کشتند : دختری از کامبوج به خاطر می‌آورد» را برای نت‌فلیکس پذیرفته است.

 

«در کنار دریا» با بازی او در کنار همسرش برد پیت فیلم دیگری است که به تازگی از این بازیگر و کارگردان سرشناس عالم سینما به نمایش درآمده است.
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین