اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قول‌معاون‌احمدی‌نژاد برای‌بازگرداندن‌16میلیاردتومان



دانشگاهی «مردمی»كه اینگونه استارت خورد!
قول‌معاون‌احمدی‌نژاد برای‌بازگرداندن‌16میلیاردتومان

چند روز پیش به دستور سرپرست دیوان محاسبات، دیوان مکلف به پیگیری ماجرای 160 میلیارد ریال می‌شود. به همین دلیل سه نفر از کارشناسان مالی نهاد ریاست جمهوری که از این ماجرا اطلاع داشتند احضار می‌شوند و با همکاری آنها، مشخص می‌شود که این مبلغ با دستور احمدی نژاد و بقایی روز 12 مرداد از حساب ریاست جمهوری خارج شده است.

حساب ریاست جمهوری,حمیدرضا بقایی,برداشت پول از حساب نهاد ریاست جمهوری

 

به گزارش الف (سایت احمد توكلی)، حمیدرضا بقایی زمانی که از پیگیری های دیوان مطلع می‌شود با این کارشناسان تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که ما 16 میلیارد تومان را به حساب دولت بر می‌گردانیم ولی تا این لحظه هنوز مبلغی برگردانده نشده است.

رسانه ها در چند روز گذشته خبر از برداشت مبلغ یكصد و شصت میلیارد ریال در آخرین روز دولت گذشته از حساب نهاد ریاست جمهوری داده اند. از قرار معلوم این مبلغ به حسابی به نام دانشگاه غیرانتفاعی جامع بین‌المللی ایرانیان (یعنی همان حسابی كه شماره آن برای اطلاع عمومی منتشر شد) واریز شده است!! این اقدام در روز 13 مرداد جاری، یعنی روز تحلیف حجت الاسلام حسن روحانی انجام شده و موجودی حساب دانشگاه آقای احمدی نژاد را از 12 میلیون تومان، به 16 میلیارد و 12 میلیون تومان رسانده است.

 

چرا که یک فقره چک به مبلغ 160 میلیارد ریال از ذی حسابی نهاد ریاست جمهوری به حساب کوتاه مدت بانک ملت به شماره 4701686495 به نام دانشگاه غیردولتی، غیرانتفاعی جامع بین المللی ایرانیان(یعنی همان حسابی که شماره آن برای اطلاع عمومی منتشر شد) واریز شده است.

 

البته وقتی احمدی نژاد در آخرین گفتگوی خود با تلویزیون خودش اذعان کرد فعلا از یک مکان دولتی برای دانشگاه ایرانیان استفاده می‌شود، احتمالا وقتی درباره این 16 میلیارد سوال شود، یکی از آن خنده هایش را می‌کند و پاسخ می‌دهد که این دانشگاه، «مال مردم» است!
حال باید دید سرنوشت دانشگاهی كه با این وضع صاحب سرمایه میلیاردی شده! به كجا خواهد انجامید. آیا به قول علی مطهری سرنوشتی مشابه مسجد ضرار پیدا خواهد كرد یا ...!؟/الف

 

 


ویدیو مرتبط :
بازداشت معاون احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات معاون احمدی نژاد درباره تعطیلات عید فطر



 

 

اظهارات معاون احمدی نژاد درباره تعطیلات عید فطر

معاون پارلمانی رییس‌جمهور اعلام كرد كه اگر لایحه افزایش تعطیلات مجلس به دستور مجلس نرسد، دولت برای این تعطیلات فكری خواهد كرد.

 

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلی عید فطر، گفت: لایحه دولت در این زمینه به مجلس رفته است و در كمیسیون‌های تخصصی تصویب شده و علی‌القاعده هفته آینده یكشنبه درباره آن در مجلس رای‌گیری خواهد شد و امیدوارم نهایی شود.

وی افزود: اگر هم در هفته آینده این لایحه به دستور مجلس نرسد، دولت برای آن فكری خواهد كرد.

میرتاج‌الدینی همچنین با توجه به در پیش بودن روز قدس از مردم خواست روز قدس امسال را با شكوه‌تر از هر سال برگزار كنند .

وی خاطرنشان كرد: با توجه به تحولاتی كه در منطقه شاهدیم و بیداری اسلامی در منطقه باید گفت كه روز قدس یكی از عوامل بیداری اسلامی بوده است. روز قدس، موضوع فلسطین و مقاومت اسلامی را احیا كرد و امروز یك مساله جهانی است و طبعا پرچمدار آن جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. امیدوارم روز قدس امسال باشكوه‌تر از سال‌های گذشته باشد و همگی با تاكید بر وحدت، شعار حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر دهیم.

وی درباره برنامه‌های هفته دولت نیز گفت: در هفته دولت برنامه‌های مختلفی از سوی دولت تدارك دیده شده كه از جمله آن پروژه‌های مهمی است كه اعضای هیات دولت آن را بهره‌برداری خواهند كرد..../ایسنا