اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قهرمان 13 ساله سیل استرالیا + عکس



 

 

ماجرای غم انگیز «جردن رایس»، نوجوان 13 ساله استرالیایی ، که جان خود را برای زنده ماندن برادر

 

ماجرای غم انگیز «جردن رایس»، نوجوان 13 ساله استرالیایی ، که جان خود را برای زنده ماندن برادر کوچکترش فدا کرد، در صدر اخبار رسانه های آن کشور قرار گرفت.

 

به گزارش ایرانتو، این دو برادر به همراه مادرشان، در روز حادثه، سوار بر خودرو از یکی از خیابان های شهر تووومبا می گذشتند که در میان سیلاب گرفتار شدند. پس از اینکه موتور ماشین از کار افتاد، مادر او ضمن تماس تلفنی با امدادگران، تقاضای کمک کرد و آنها از او خواستند به همراه بچه ها به سقف خودرو رفته و منتظر بمانند.

 

هر لحظه بر شدت سیلاب افزوده می شد و خودروی آنها کم کم به حرکت درآمد. آنان شروع به داد و فریاد کردند، اما تماشاگران جرأت کمک به آنان را نداشتند.

 

سرانجام شخصی به نام «مک ارلین»، با بستن طناب به کمر خود، به سمت خودرو رفت و هنگامی که به آنها رسید، جردن از او خواست، ابتدا برادر 10 ساله او را نجات دهد. این درحالی بود که او هیچگاه شنا کردن را یاد نگرفته بود و از آب نیز وحشت داشت.

 

لحظاتی بعد و قبل از اینکه امدادگر بتواند دوباره خود را به آنها برساند، موج خروشان آب، جردن و مادرش را در درون خود بلعید.

 

پدر جردن در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" نمی توانم تصور کنم ، در آن لحظه چه چیزی در ذهن جردن می گذشت که حاضر شد، از زندگی خود بخاطر برادرش بگذرد ، در حالیکه همیشه از آب وحشت داشت. او یقینا قهرمان کوچک ماست."

 

در جریان سیل اخیر استرالیا، 19 نفر جان خود را از دست دادند./ایرانتو


ویدیو مرتبط :
قهرمان جدید آمریکا، یک دانش آموز 13 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طوفان سندی - آخرین تصاویری که یک دختر 13 ساله قبل از مرگش ثبت کرد +عکس



طوفان سندی - آخرین تصاویری که یک دختر 13 ساله قبل از مرگش ثبت کرد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: آخرین تصاویری که یک دختر 13 ساله قبل از مرگش در طوفان سندی گرفت رسانه ای شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این دختر 13 ساله در طوفان سندی که سهمگین ترین طوفان در صد سال اخیر امریکا لقب گرفته است کشته شد. در این طوفان پدر این دختر مفقود شده است و مادرش به شدت مجروح است و در بیمارستان بستری است.

این دختر شجاع که "آنجلا درش" نام دارد با شروع طوفان تصویر برداری را آغاز کرد ، اگرچه هواشناسی این منطقه از نیویورک بارها اعلام کرده بود که ساکنین منطقه سریعا خانه های خود را ترک کنند اما این خانواده جزو معدود خانواده هایی بودند که در منطقه ماندند.

همسایه ها میگویند سال پیش این خانواده هنگام طوفان خانه شان را ترک کردند اما زمانیکه بازگشتند تمام اموال آنها به سرقت رفته بود و آنها برای جلوگیری از تکرار این اتفاق این بار خانه را ترک نکردند. خانه آنها درست در قلب طوفان واقع شده بود و این دختر با شروع طوفان از خانه خارج شد تا به ثبت تصاویر بپردازد اما با سقوط یک درخت او جانش را از دست داد.مرگ او تاثیر عمیقی بر مردم این منطقه داشته است و تصاویر او به همراه تصاویری که قبل از مرگش تهیه کرده بود را در اینترنت قرار دادند./پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب