اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قهرمان نوجوانی که خانواده اش را نجات داد


پسر دوازده ساله فلوریدایی با شجاعت تمام خواهر و برادرهای کوچکترش را از چنگ حریق نجات داد.

 



صبح بخیر : پسر دوازده ساله فلوریدایی با شجاعت تمام خواهر و برادرهای کوچکترش را از چنگ حریق نجات داد.

به گزارش صبح بخیر، هنگامی که ساعت 2 صبح شعله های آتش خانه آنها را طعمه خود می کرد، جاستین آلن بزرگ ترین کسی بود که در آنجا حضور داشت. جاستین قبل از رسیدن مامورین آتش نشانی جان سه برادر و خواهر سه ساله اش را نجات داد.

خانم جکسون، خاله جاستین می گوید در شب حادثه طوفان شدید باعث قطع برق شده بود و جاستین برای روشن کردن خانه از شمع استفاده کرده بود. وقتی آتش شروع شد بچه های کوچکتر خوابیده بودند و با صدای انفجار بیدار شدند. مامورین آتش نشانی می گویند احتمالاً رعد وبرق با ایجاد جرقه باعث این آتش سوزی شده است.

   

به گفته خانم جکسون، این پسرنوجوان بلافاصله وارد عمل شده و طی سه بار رفت و آمد به خانه، ویلیام پنج ساله را که به آسم مبتلا است، دیگو، امیلیو و بروکلین را از خانه خارج می کند. "جاستین در را می شکند و خواهرش را از خانه بیرون می آورد. او نه یک بار ونه دو بار، بلکه سه بار به داخل خانه می رود. همین طور چهار سگ خانگیشان را نجات می دهد، هرچند دو سگ در این حادثه کشته شدند. "

مادر خانواده که در یک آسایشگاه کار می کند، آن شب در شیفت شب خود مشغول کار بوده است. ناپدری آنها هم آن شب در ماموریت به سر می برده است. خانم جکسون ادامه می دهد " جاستین یک پسر عادی است. او به دنبال محبوبیت یا شهرت نبوده است بلکه می گوید " فقط می خواستم خانواده ام را نجات بدهم"."


ویدیو مرتبط :
نجات نوجوانی که نیزه ماهیگیری به سرش فرو رفته بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانواده مارادونا از دست گروگانگیرها نجات یافتند



خانواده مارادونا از دست گروگانگیرها نجات یافتند

 

برادر و دو خواهر دیه‌گو مارادونا با کمک پلیس از دست آدم ربایان رهایی پیدا کردند.مهر: رائول "لالو" مارادونا به همراه دو خواهرش دیر وقت دوشنبه در حالی که برای ملاقات مادرشان به بیمارستانی در بوئنس آیرس رفته بودند، از سوی گرونگانگیران ربوده شدند که برادر مارادونا موفق به فرار شد و پلیس را خبر کرد.

 

بر پایه گزارش آسوشیتدپرس، خواهران مارادونا هم اندکی بعد آزاد شدند اما پلیس از جزئیات این گرونگانگیری پرده برنداشت.   رائول مارادونا گفت که آدم ربایان سه نفر بوده اند. او گفت دزدها متوجه نشدند که او برارد فوتبالیست شهیر، دیه گو مارادونا، است.../مهر