اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قهرمانی: دایی در حدی نیست جواب بدهم!


علی دایی در کنفرانس خبری بعد از بازی همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد به شدت از محسن قهرمانی انتقاد کرد. دایی اتهاماتی را هم به محسن قهرمانی وارد کرد.

ورزشی: علی دایی در کنفرانس خبری بعد از بازی همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد به شدت از محسن قهرمانی انتقاد کرد. دایی اتهاماتی را هم به محسن قهرمانی وارد کرد.

سرمربی پرسپولیس در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «وقتی من فوتبالی نتوانم نتیجه بگیرم پس مسائل دیگری دست به دست هم داده ‌و اگر امثال من دهان باز کنیم بسیاری از مسائل روشن می‌شود، آقای قهرمانی! متاسفانه من شماره تلفن‌ها ‌‌و شماره حساب‌ها را هم نمی‌دانم! چرا دقیقه‌3 پنالتی گرفتید؟ اگر تو داوری من پروفسورای داوری دارم.» پس از این صحبت‌ها، خبرنگار بانک ورزش در اصفهان سراغ محسن قهرمانی رفت و نظر او را در مورد این بخش از حرف‌های دایی جویا شد که قهرمانی گفت: «دایی در حدی نیست که بخواهم جوابش را بدهم. او باید این حرف‌هایش را ثابت کند.

 من تا آخر این ماجرا را پی‌گیری می‌کنم که ببینیم چه کسی راست می‌گوید.» حالا باید واکنش دایی نسبت به این حرف‌ها را دید. او‌ که در مصاحبه بعد بازی هم گفته بود‌ اطلاع دقیقی از شماره حساب‌ها و تلفن‌های مشکوک ندارد حالا با چالشی جدید مواجه شده که احتمالا مانند همیشه بدون هیچ نتیجه‌ای به پایان برسد.


ویدیو مرتبط :
محمدرضا گلزار: لزومی نمی بینم جواب بیژن بیرنگ را بدهم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کامبوزیا: دایی در حدی نیست که جواب بدهم!


رئیس فدراسیون شطرنج و عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: علی دایی را در شأن و اندازه‌ای نمی‌بینم که بخواهم پاسخش را بدهم.

خبرگزاری فارس: محمدجعفر کامبوزیا در خصوص وضعیت شطرنج‌بازان ایران در بازی‌های آسیایی داخل سالن گفت: دور پایانی بخش انفرادی امروز برگزار می‌شود و به دلیل اینکه شطرنج‌بازان قدرتمندی از جمله قهرمانان جهان در رقابت‌ها حاضر هستند، از شانس کمی برای کسب مدال در این بخش برخوردار هستیم. با این حال در بخش تیمی که از فردا آغاز می‌شود، شانس بالایی برای کسب مدال داریم.

وی در مورد میزبانی بازی‌های آسیایی داخل سالن گفت: خوابگاه دانشگاه را در اختیار این بازی‌ها قرار داده‌اند و در مجموع مشکل خاصی برای برگزاری رقابت‌ها وجود ندارد.

کامبوزیا در مورد انتقادات علی دایی و این موضوع که او را نمی‌شناسد و علاقه‌ای هم به شناخت وی ندارد، گفت: نباید حتما علی دایی من را بشناسد. او مربی است و باید به دنبال کار مربیگری‌‌اش باشد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس افزود: البته ضرورتی نمی‌بینیم پاسخ صحبت‌های دایی را بدهم چون برخی‌ها دوست دارند حرف بزنند تا سایرین پاسخ آنها را بدهند. بنده علاقه‌ای ندارم پاسخی به صحبت‌های دایی بدهم.

وی یادآور شد: با این حال بنده به خوبی علی دایی را می شناسم و سابقه وی را بهتر از خودش دارم و اگر بخواهم پاسخ این صحبت‌ها را بدهم، به موقع این کار را خواهم کرد. قطعا الان زمان پاسخ نیست، ضمن اینکه علی دایی را در شأن و اندازه‌ای نمی‌بینم که بخواهم پاسخش را بدهم.

کامبوزیا تصریح کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که سابقه همه مشخص است و اکثر افراد این سوابق را می‌دانند.

رئیس فدراسیون شطرنج در خصوص مقایسه این رشته با مار و پله گفت: شطرنج رشته‌ای است که با علم دانش سر و کار دارد و فهم و درک آن برای خیلی‌ها سخت است که آن را با مار و پله تشبیه می کنند.

وی تأکید کرد: با این شرایط به هیچ عنوان از حضور در هیئت مدیره پرسپولیس پشیمان نیستم و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم. اگر تشخیص دهم که باید کاری را انجام دهم، این کار را کرده و تحت تأثیر حرف کسی هم قرار نمی‌گیرم و قرار هم نخواهم گرفت.

کامبوزیا در خصوص وضعیت فدراسیون شطرنج در آینده گفت: به هیچ وجه تمایلی ندارم تا مدیرعامل پرسپولیس شوم و مطمئن باشید که در فدراسیون شطرنج همچنان باقی خواهم ماند چون علم و دانش این رشته برمی گردد به علم و دانش آدم‌هایی که در آن حضور دارند و درک و فهم آن برای همه راحت نیست.