اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قهرمانی بانوی پیر در سوپر جام ایتالیا


یوونتوس با پیروزی پر گل مقابل لاتزیو برای ششمین بار موفق شد سوپر جام باشگاه های ایتالیا را بالای سر ببرد.

خبرگزاری فارس: یوونتوس با پیروزی پر گل مقابل لاتزیو برای ششمین بار موفق شد سوپر جام باشگاه های ایتالیا را بالای سر ببرد.

 دیدار سوپر جام باشگاه های ایتالیا بین تیم های یوونتوس و لاتزیو انجام شد که یووه با نتیجه پر گل چهار بر صفر حریف را در هم کوبید.

پل پوگبا در دقیقه 23 گل نخست دیدار را وارد دروازه حریف کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست پابرجا ماند. در حالی که تنها هفت دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود جورجیو کیه لینی برای بار دوم دروازه بیانکوچلستی را باز کرد. در ادامه، استفن لیخت اشتاینر 54 و کارلوس توز 57 گل های سوم و چهارم بیانکونری را وارد دروازه حریف کردند تا نخستین جام فصل در ایتالیا به نام بانوی پیر شود.


ویدیو مرتبط :
جام قهرمانی سوپر جام اروپا دردستان بازیکنان رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بانوی پیر ایتالیا در یک قدمی قهرمانی


یوونتوس با برتری در شهرآورد تورین در یک قدمی فتح سری A قرار گرفت.

ایسنا: یوونتوس با برتری در شهرآورد تورین در یک قدمی فتح سری A قرار گرفت.

 در ادامه هفته 34 سری A یوونتوس و تورینیو در شهرآورد تورین به مصاف هم رفتند.

این بازی در حالی که تا دقیقه 86 با نتیجه بدون گل در جریان بود با دو گل آرتور ویدال (86) و کلودیو مارکیزیو (90) به سود بانوی پیر به پایان رسید. یوونتوس با این پیروزی 80 امتیازی شد و در یک امتیازی قهرمانی در لیگ ایتالیا برای دومین بار قرار گرفت. یوونتوس برای قهرمانی در سری A به کسب 1 امتیاز از 4 بازی خود نیاز دارد.

در دیگر دیدار اینتر برابر پالرمو با یک گل شکست خورد تا رویای حضور این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا به یأس تبدیل شد.

تابلو نتایج

پالرمو یک – اینتر صفر

تورینو صفر- یوونتوس 2

کیه وو صفر – جنوا یک

پارما صفر – لاتزیو صفر

رم چهار – سیه نا صفر

سامپدوریا صفر – فیورنتینا 3

در جدول رده بندی یووتوس با 80 امتیاز صدرنشین است و ناپولی با 69 و فیورنتینا با 61 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.