اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قمار سعودی‌ ها در مسجد النبی! +عکس


انتشار تصاویری از ورق بازی کردن تعدادی از جوانان سعودی در مسجدالنبی خشم بسیاری از مردم این کشور را برانگیخت.

خبرگزاری فارس: انتشار تصاویری از ورق بازی (پاسور) تعدادی از جوانان سعودی در مسجد النبی خشم بسیاری از مردم این کشور را برانگیخته است.

براساس این گزارش، شبکه‌های اجتماعی روز گذشته با انتشار تصاویری از ورق بازی چهار جوان در مسجد نبوی و در زمان اعتکاف اعلام کردند که این افراد حرمت این مکان مقدس را زیرپا گذاشته و بازی با آلات قمار را که حرام است انجام می‌دهند.

تصاویر این اقدام در مسجد النبی واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و آنان خواستار رسیدگی به این وضعیت شده‌اند.

براساس این گزارش، «فهد بن عامر الغنام» سخنگوی مطبوعاتی پلیس مدینه منوره از بازداشت چهار فرد خاطی خبر داد و گفت: پس از بررسی و تحقیق درباره ورق بازی چهار جوان در مسجد النبی آنان شناسایی و دستگیر شدند.

وی مدعی شد: در بازجوی‌های بعمل آمده مشخص شد که این افراد معتکف نبودند و برای سرگرمی در مسجد نشسته و بازی می‌کردند!

سخنگوی مطبوعاتی پلیس مدینه با بیان اینکه چهار جوان بازداشت شده برادر بوده و سن آنان 10 تا 17 سال است اظهار کرد: ادامه بررسی‌ها و مجازات آنان به مقامات قضایی سپرده شده است.

این درحالی است که چند روز پیش «مجتهد» فعال مشهور عربستانی در صفحه خود در سایت توئیتر خود نوشت: در حال حاضر «محمد بن سلمان» پسر شاه عربستان زمام امور مهم این کشور را در دست دارد و «ملک سلمان» پادشاه عربستان بیشتر وقت خود را با «ورق بازی» سپری می‌کند!

وی افزود: از آنجا که ورق بازی به دقت و تمرکز زیاد نیاز دارد، سلمان همیشه بازنده است، اما اطرافیان همواره تعارف می‌کنند و وانمود می‌کنند که او برنده شده است.

گفتنی است مسجد النبی یا مسجد پیامبر اکرم(ص) در شهر مدینه قرار داد که مرقد مطهر پیامبر(ص) نیز در آنجا قرار دارد. این مسجد پس از مسجدالحرام دومین مسجد از مقدس‌ترین مساجد اسلام است و پیامبر اکرم(ص) در سال اول هجرت آن را ساخته است. خانه پیامبر(ص) و خانه امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) نیز در کنار این مسجد بوده که در توسعه‌های مسجد، به آن ملحق شده است. مسجد النبی از مهمترین زیارتگاه‌های مسلمانان است و نزد شیعیان جایگاه ویژه‌ای دارد.

قمار سعودی‌ها در مسجد النبی(ص)+تصاویر

قمار سعودی‌ها در مسجد النبی(ص)+تصاویر


ویدیو مرتبط :
فیلم بازداشت شدنم توسط سعودی ها در مسجد النبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد و مشایی در مسجد النبی (عکس)



احمدی نژاد و مشایی در مسجد النبی (عکس)

عصر ایران - تصاویر زیر توسط خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) از سفر محمود احمدی نژاد به این کشور منتشر شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ورود احمدی نژاد به شهر مدینه.

احمدی نژاد در فرودگاه مدینه مورد استقبال شاهزاده عبدالعزیز بن ماجد بن عبدالعزیز امیر منطقه مدینه ، فهمد بن مونس العنزی فرمانده ارشد نظامی منطقه مدینه ، سعود عوض الاحمدی رئیس پلیس مدینه، محمد جواد رسولی سفیر ایران در ریاض، عبدالفتاح عطا مدیر فرودگاه مدینه و امین سنوسی مدیر دفتر تشریفات پادشاهی در شهر مدینه قرار گرفت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زیارت مسجد النبی در مدینه.

احمدی نژاد و هیئت همراه در مسجد النبی در شهر مدینه حضور یافت. وی در هنگام ورود به مسجد مورد استقبال عبدالعزیز الفالح معاون مدیریت مسجد النبی و حامد الرحیلی فرمانده نیروهای امنیتی مسجد النبی و شمار دیگری از مسئولان سعودی قرار گرفت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ورود احمدی نژاد به شهر جده

احمدی نژاد هنگام ورود به فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز شهر جده مورد استقبال شاهزاده خالد الفیصل بن عبدالعزیز امیر منطقه مکه ، شاهزاده مشعل بن ماجد بن عبدالعزیز استاندار جده ، جزاء بن غازی العمری رئیس پلیس منطقه مکه ، مدیر تشریفات دفتر پادشاه عربستان در منطقه مکه و شمار دیگری از مقامات سعودی قرار گرفت./عصرایران