اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قلعه نویی از تراکتور می رود؟!


با توجه با هزینه هایی که مسئولان تبریزی برای تیم محبوب این شهر انجام داده اند، هواداران این باشگاه به شدت خواهان موفقیت در لیگ یازدهم هستند و به هیچ مقامی جز قهرمانی و یا کسب سهمیه آسیایی فکر نمی کنند.

قلعه نوعی در هفته های اخیر بارها در محافل خصوصی از وضعیت دروازه بانی تیم خود نیز نگران بوده و با توجه به شرایط به وجود آمده، در صورتی که مسئولان تراکتور نتوانند یک دروازه بان خوب در نیم فصل برای این تیم جذب کنند احتمال جدایی قلعه نوعی تا حدی قطعی خواهد شد. ضمن اینکه نباید این نکته را فراموش کرد که قلعه نوعی همواره گوشه چشمی هم به نیمکت مربیگری استقلال داشته و جدایی وی از تراکتور زنگ خطری جدی برای کادر فنی استقلال خواهد بود.
وضعیت امیر قلعه نوعی در تبریز و در میان هواداران پرشور تیم فوتبال تراکتورسازی هر روز بدتر می شود و شواهد و قرائن از عدم محبوبیت سرمربی قرمزپوشان تراکتور حکایت می کند.

 با توجه با هزینه هایی که مسئولان تبریزی برای تیم محبوب این شهر انجام داده اند، هواداران این باشگاه به شدت خواهان موفقیت در لیگ یازدهم هستند و به هیچ مقامی جز قهرمانی و یا کسب سهمیه آسیایی فکر نمی کنند.

این در حالی است که مشكلات امیر قلعه‌نویی با تماشاگران تبریزی، وارد فاز تازه‌تری شده است. او كه بعد از بازی با سایپا آشكارا از هواداران تراكتور به خاطر تشویق آرفی انتقاد كرده بود، حالا حملات تیزتری به سكونشینان ورزشگاه یادگار انجام می‌دهد.

خبرهای رسیده از تبریز نشان می دهد سکوهای ورزشگاه یادگار امام به شدت علیه قلعه نوعی است و توقع بالای هواداران تراکتور باعث شده تا انتقادات شدیدی علیه ژنرال روی سکوها صورت گیرد.

در این بین اختلاف قلعه نوعی با مهدی کیانی، هافبک محبوب سال های اخیر تراکتور نیز مزید بر علت شد تا تماشاگران اخراج این بازیکن را عاملی برای ناکامی های گاه و بیگاه تیم خود دانسته و از امیر قلعه نوعی به خاطر جدا شدن این بازیکن از تراکتور به شدت انتقاد کنند.

شنیده می شود سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی دنبال بهانه ای است تا به هر دلیلی شهر تبریز را ترک کند تا نتایج ضعیف تراکتور در فصل جاری به کارنامه درخشان وی لطمه ای نزند.  قلعه نوعی که در سال های حضور در لیگ برتر فوتبال  خود را به عنوان بهترین مربی لیگ برتر معرفی کرده و 4 قهرمانی با تیم های استقلال و سپاهان به دست آورده به هیچ عنوان دلش نمی خواهد در این فصل با تراکتور نتیجه ای جز قهرمانی را کسب کند. اما در صورتی که تراکتور به روند ناکامی های خود ادامه دهد این احتمال وجود دارد که سرمربی سرخپوشان تبریزی به هر بهانه ای از این تیم جدا شود.

از همین رو در صورتی که طی روزها و هفته های آینده قلعه نوعی از تراکتور کناره گیری و یا استعفا کند جای تعجب نیست چراکه جایگاه وی هم از لحاظ نتیجه گیری و هم به جهت انتقادات شدید هواداران در تبریز متزلزل شده است.

بنابراین گزارش قلعه نوعی در هفته های اخیر بارها در محافل خصوصی از وضعیت دروازه بانی تیم خود نیز نگران بوده و با توجه به شرایط به وجود آمده، در صورتی که مسئولان تراکتور نتوانند یک دروازه بان خوب در نیم فصل برای این تیم جذب کنند احتمال جدایی قلعه نوعی تا حدی قطعی خواهد شد. ضمن اینکه نباید این نکته را فراموش کرد که قلعه نوعی همواره گوشه چشمی هم به نیمکت مربیگری استقلال داشته و جدایی وی از تراکتور زنگ خطری جدی برای کادر فنی استقلال خواهد بود.

منبع: فردا

 



ویدیو مرتبط :
شعار هواداران تراکتور علیه مدیریت و قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت های عجیب قلعه نویی: باشگاه تراکتور مشکلات اخلاقی دارد / علیپور سکوت کند خودم افشا خواهم کرد



 

 

صحبت های عجیب قلعه نویی: باشگاه تراکتور مشکلات اخلاقی دارد / علیپور سکوت کند خودم افشا خواهم کرد

سرمربی تراکتورسازی گفت: «نتیجه گیری مهم است اما برای من اخلاق از 70 جام ارزش بیشتری دارد.»

به نقل از اوج نیوز، امیر قلعه نویی گفت: «ما بازی با راه آهن را آنالیز کرده‌ایم و دیدیم علاوه بر موقعیت‌های بیشتر، 55 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم در مجموع از بازی تیم راضی هستم اما از نتیجه هرگز.»

وی درباره مشکلات تیم اظهار داشت: «در مجموع شرایط خوبی داریم. دوسه مسئله باعث شده نتوانیم نتایج دلخواه مان را بگیریم که مهمترین آن‌ها وجود برخی مسائل اخلاقی در داخل باشگاه است که باید آن‌ها را پاک سازی کنم. اگر آقایان عزیز محمدی و علیپور برای حل این مشکل اقدام کردند که هیچ، در غیر این صورت خودمان اقدام خواهیم کرد.»

وی افزود: «مردم آذربایجان باید بدانند برخی مشکلات اخلاقی در حاشیه تیم وجود دارد که باید از بین برود. در این 15 سال که مربیگری کرده‌ام در تمام تیم‌ها سعی در اصلاح مسائل فنی و رفتاری داشتم، اما اینجا در مواردی با مشکلات اخلاقی روبرو هستم. نتیجه گیری مسئله مهمی است اما مسائل اخلاقی برای من به اندازه 70 جام ارزش دارد. برخی آقایان می‌دانند تراکتورسازی در دور برگشت امتیازهای خوبی جمع می‌کند و به همین دلیل قصد دارند با آدم‌های خود داخل باشگاه جوسازی و ایجاد حاشیه کنند.»

او ادامه داد: «مگر تراکتورسازی سال‌های قبل در چه رتبه‌ای قرار می‌گرفت که توقع قهرمانی به وجود آورده‌اند؟ تازه سال قبل آندو و کرار و نصرتی هم در این تیم حضور داشتند که امسال نیستند. برای آن‌ها جایگزین آورده‌ایم که مدتی طول خواهد کشید تا جانشین آن‌ها بتواند در تیم جا بیفتد. البته قبول دارم در برخی بازی‌ها ایرادات تاکتیکی هم داشتیم که باید برطرف شود.»

سرمربی سابق سپاهان تصریح کرد: «خیلی برای حل مسائل اخلاقی تلاش کردیم و تا حدودی توانستیم ریشه کن کنیم. مطمئنا مربی بعدی چه من باشم و چه فرد دیگری می‌تواند به طور کامل این مسائل را از بین ببرد. فعلا نمی‌خواهم علنی در این باره صحبت کنم. اگر آقایان عزیزمحمدی و علیپور می‌توانند مسئله را با سیاست خود حل کنند مشکلی نیست، ولی اگر اقدامی نکنند برای اطلاع مردم آذربایجان شفاف سازی خواهم کرد.»

مربی قهرمان 3 دوره اخیر لیگ برتر یادآور شد: «بازی تیم پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و برای این مسابقه آماده‌ایم. امیدوارم در این دیدار بچه محل قدیمی خودم حمید استیلی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. چرا نباشد؟ حمید برای این تیم زحمت زیادی کشیده و تیمش خوب بازی می‌کند.»

وی تاکید کرد: «بعد از نیم فصل تراکتورسازی فوتبال متفاوتی بازی خواهد کرد. بسیار بهتر شده‌ایم و به روز تر فوتبال بازی می‌کنیم. بازیکنان جدیدی به خدمت می‌گیریم و از لحاظ فنی پیشرفت زیادی خواهیم کرد، و با حل مشکلات اخلاقی تیم متفاوتی در مسابقات می‌بینید.»

قلعه نوعی درباره مسئله مربوط به کیانی عنوان کرد: «نمی‌دانم این مسئله چرا انقدر کش پیدا کرده است. من کیانی را در اختیار باشگاه قرار دادم و باشگاه هم زمانی که منافعش تامین شود او را با بازیکن دیگری معاوضه خواهد کرد.»